חיזוק לצבע: הסנטר דרק פארדון חתם בהפועל באר שבע בכדורסל

קבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע ממשיכה לבנות את עצמה לעונה הקרובה. אחרי שהבטיחה את ההישארות של המאמן רמי הדר, בסוף השבוע האחרון היא גם החתימה את הרכז שלה אמיר בל לשנתיים נוספות לאחר שבל (1.93,25) העמיד בעונה האחרונה ממוצעים של 9.2 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים למשחק.

היום צירפה הקבוצה זר חדש שיהיה השני בעונה הקרובה כשהחתימה את הסנטר דרק פארדון (2.03,24). פארדון בוגר אוניברסיטת נורת׳ווסטרן (18/19) מליגת המכללות הראשונה קלע בעונתו האחרונה בקולג׳ 14 נקודות והוריד 7.8 ריבאונדים. את עונתו הראשונה מחוץ לארה״ב עשה באיטליה, במדי ראג׳יו אמיליה ובעונה האחרונה הוא כיכב במדי מאדי בירות׳ מהבונדסליגה הגרמנית הראשונה (11.2 נקודות, 6 ריבאונדים וקצת יותר מחסימה למשחק).

דניאל רביץ, המנהל הספורטיבי סיפר: “אנחנו מאמינים שדרק מתאים בדיוק לד.נ.א של הקבוצה מכל הבחינות, גם בפן האנושי וגם בצד המקצועי. המועדון מחפש תמיד שחקנים אינטנסיבים שבאים לעבוד קשה כל יום ולדעתנו דרק הוא בדיוק אחד כזה”. רמי הדר, מאמן הקבוצה הוסיף: ״חיפשנו שחקן שמתאים לנו בסגנון המשחק, אין לי ספק שדרק הוא פוטנציאל ענק להתאים לנו בעיקר באינטנסיביות ובקשיחות״.