ממשיכים לחכות: בעיות בירוקרטיות מונעות את חתימת דור מיכה בהפועל ב"ש

בהפועל באר שבע מרגישים פספוס מכך שדור מיכה לא חתם רשמית ולא המריא למחנה האימונים בפולין. אחרי שכבר סגר את תנאיו בקבוצה, מיכה עדיין לא פותח את העונה עם הקבוצה ובסביבתו טוענים שהעיכוב הוא בגלל עניינים בירוקרטיים וכספיים מול אנורת'וזיס פמגוסטה. הרכש המשמעותי ביותר שאמור להיות בבאר שבע לפי כל התחזיות, יוצג אולי רק בתחילת השבוע ונכון לרגע זה הוא לא בתמונה למשחק הראשון באירופה נגד ארדה קרדז'אלי בקונפרס ליג, למרות שכעת הוא שומר על כושר משחק במדי מכבי פתח תקווה.

אנסה וקלטינס. צילום: הפועל "מחסני השוק באר שבע

צפירת הרגעה בהפועל באר שבע אחרי קבלת תוצאות בדיקות הקורונה שעברו שחקני ואנשי המועדון במחנה האימונים בפולין, בעקבות התפרצות הנגיף באומוניה ניקוסיה. הקפריסאים, לנים באותו בית מלון בקיילצה ובאו במגע עם כמה אנשי הקבוצה, ביניהם רוני לוי והשוער אריאל הרוש. בבאר שבע נרגעו אחרי שביצעו בדיקות בזק וכולם יצאו שליליים, כאשר יבוצעו בדיקה אחת נוספת לפחות.

בעקבות התפרצות הנגיף באימוניהם ניקוסיה, המשחק אימון שהיה אמור להתקיים היום (רביעי) בוטל ובמועדון פעלו במהירות כדי לסגור משחק אימון אחר במקום. בסיוע הפיזיולוג הפולני לוקאס בורטניק, הצליחו בבאר שבע לסגור משחק אימון נגד גורניק זבז'ה אותו ניצחו האדומים 0:3 מצמד של יוג'ין אנסה ושער עצמי אחד.