אריאל הרוש חתם בהפועל ב"ש: "מתנצל על דברים שקרו בעבר"

אריאל הרוש חתם בהפועל באר שבע לשתי עונות ויהיה השוער הבכיר של הקבוצה בעונה הקרובה. הרוש ביקש להתנצל בפני האוהדים על אירועים שקרו בקדנציה הקודמת שלו בקבוצה.

צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

הרוש אמר: "אוהדים יקרים, אני שמח לחזור היום להפועל ב"ש, מועדון שקיבל אותי בהמון חום ואהבה לפני שלוש שנים ונתן לי את הבמה המקצועית. לצערי התקופה הקודמת שלי במועדון הסתיימה בטונים צורמים, עליהם אני מצר ומתנצל מעומק ליבי. כמו כולם, גם אני עושה טעויות ולומד כל הזמן מהחיים עצמם. אחד הדברים הכי חשובים שלמדתי זה תמיד להוקיר תודה על כל מה שאתה מקבל, לא משנה כמה, ממי ומתי. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש סליחה מכם האוהדים ומכל מי שנפגע בדרך. אני חוזר למועדון בוגר יותר וחדור מוטיבציה לעבוד קשה, להילחם כל דקה על הזכות להגן על השער שלנו ולעשות הכל עבור הצלחת המועדון. הפועל ב"ש תמיד תהיה מעל הכל".

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "החלטנו לפתוח דף חדש עם אריאל ולהסתכל אך ורק קדימה. אריאל שוער מצוין ואני בטוח שהוא יתרום לנו רבות. יש לי אמון מלא בקהל הנפלא שלנו שיודע שטובת המועדון עומדת תמיד לנגד עינינו. אנחנו משפחה אחת ונמשיך לחבק כל שחקן שלובש את המדים שלנו."