קחי אותי אלונה: עדיין לא נמצא מחליף לאסי רחמים

אחרי התיקו 1:1 מול מכבי תל אביב, בהפועל באר שבע החליטו להוריד הילוך בכל מה שקשור להכנות לעונה הבאה כדי לא להפריע למערכת במאבק על המקום הרביעי שעשוי להוביל למקום באירופה. בד בבד, קיימת אופטימיות גדולה לגבי הגעתם של דור מיכה ומאוויס צ'יבוטה בפגרה הקרובה.

במקביל, ההכנות המנהלתיות לעונה הבאה יצטרכו להיעשות מוקדם. יש לא מעט שחקנים המחזיקים בחוזה לעונה הבאה, אך לאחר שסעיף הקיצוץ יסתיים, החוזה שלהם יחזור למתכונת שלפני קיצוצי הקורונה. מדובר בכאב ראש לא פשוט לבעלים אלונה ברקת, שתצטרך לשבת עם כל אותם שחקנים וסוכניהם וזה לא הולך להיות קל.

כמו כן, מי שלא יהיה נוכח ככל הנראה באותן הפגישות יהיה המנכ"ל אסי רחמים שיסיים את תפקידו בתחילת חודש יוני. אבי כליף שעבד כמנהל מחלקת הנוער ועכשיו משמש כמפקח במשרד התרבות והספורט וקיבל הצעה להחליף את רחמים עדיין לא השיב בחיוב, כך שברקת עדיין לא מצאה מחליף שייכנס לנעליו הגדולות של רחמים.

אלונה ברקת. צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

בינתיים בקבוצה יצאו בתחושת פספוס בעקבות התוצאה אתמול. "היינו יותר טובים ממכבי תל אביב", אמרו במועדון, "כמו נגד מכבי חיפה, הגענו ללא מעט מצבים ועם קצת יותר ריכוז ודיוק היינו יוצאים עם 3 נקודות. הצלחנו לבטל את מכבי תל אביב, הם כמעט ולא איימו על השער שלנו. בשני המשחקים האחרונים רואים קבוצה אגרסיבית שנלחמת על כל כדור ונותנת את הכל על המגרש, צריכים לקחת את זה ולעשות ניצחון בכל מחיר נגד אשדוד כדי להגיע עם מומנטום טוב לשני המשחקים נגד קריית שמונה ופתח תקווה".