שיתוף פעולה בדרך: הפועל ב"ש תאמץ את מ.ס. דימונה?

בית"ר תל אביב ומכבי תל אביב, מכבי חיפה ונוף הגליל, הפועל באר שבע ומ.ס. דימונה? אחרי שהבטיחה אתמול (שלישי) את הישארותה בליגה א' דרום עם ניצחון 0:1 על מכבי יבנה, בדימונה מקווים שכעת שיתוף פעולה אפשרי עם הפועל באר שבע ייצא לפועל.

ברקת בדימונה. צילום: באדיבות מ.ס. דימונה

בין אלונה ברקת לאנשי מ.ס. דימונה וראש עיריית דימונה בני ביטון יש יחסים טובים מאוד, כאשר התקיימו כמה פגישות בנושא והצדדים קבעו להיפגש שוב במידה והקבוצה תישאר בליגה א'.

"זה יכול להיות דבר גדול לדימונה, לבאר שבע ולנגב כולו", אמר גורם בעיריית דימונה, "אלונה כבר הגיעה לדימונה יחד עם מאור מליקסון ואליניב ברדה כדי לראות את הנעשה והפוטנציאל בדימונה, אבל אחרי שנשארנו בליגה אנחנו מקווים שהשיחות יעלו שלב. אנחנו רוצים לעלות לליגה הלאומית בתוך שנתיים ועם העזרה של באר שבע זה יכול לקרות, כך שבעתיד שחקני מחלקת הנוער ישתפשפו אצלנו וכל הצדדים ירוויחו, בעיקר הכדורגל בנגב".

בין הצדדים אמורה להיקבע פגישה בקרוב כדי לראות איך מוציאים שיתוף פעולה כזה או אחר. בבאר שבע כבר חושבים על קבוצת בת לא מעט זמן, כדי לתת דקות משחק לשחקנים שמסיימים גיל נוער. נכון לרגע זה, דימונה היא הנציגה הבכירה ביותר בנגב אחרי הפועל באר שבע, נתון עגום כשלעצמו, אך שיתוף פעולה כזה עשוי לסייע מקצועית לדימונה ובטווח הארוך מן הסתם גם לבאר שבע.