כל הכרטיסים למשחק בין הפועל ב"ש למכבי ת"א נמכרו

אוהדי הפועל באר שבע הסתערו על הכרטיסים לקראת המשחק מחר (שני, 21:00, ישיר ברדיו דרום ובעמוד הפייסבוק) מול מכבי תל אביב ולראשונה מאז שחזר הקהל בתום משבר הקורונה כל הכרטיסים למשחק נמכרו. הערב (ראשון) תקיים הקבוצה אימון מסכם באצטדיון טוטו טרנר ותסיים את ההכנות שלה לקראת המפגש המסקרן נגד הצהובים במטרה להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף העליון.

אוהדי הפועל ב"ש. צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

"אנחנו רוצים סוף סוף לנצח בפלייאוף וזה לא מעניין מי משחק מולנו", אמרו בבאר שבע, "נותנים הרבה כבוד למכבי תל אביב, אבל יש לנו את המטרות שלנו. המקום הרביעי יכול להוביל לאירופה בסוף העונה וכל עוד יש סיכוי נעשה את כל המאמצים, ניצחון מחר ייתן לנו דחיפה אדירה בקרב על הכרטיס לאירופה".

בקבוצה מקווים כאמור סוף סוף לנצל את המעידה של אלו הנמצאות לפניה בטבלה, הפעם מדובר בקריית שמונה ומכבי פתח תקווה. הפער מהמקום הרביעי עומד כעת על 4 נקודות, כאשר ניצחון יקרב את באר שבע לשם בישורת האחרונה של העונה מבחינתה, כאשר היא תארח בטרנר גם את קריית שמונה וגם את פתח תקווה.

חאתם עבד אלחמיד. צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מאמן באר שבע רוני לוי לא צפוי לערוך שינויים מהותיים לעומת ההרכב שפתח נגד מכבי חיפה. הבלם חאתם עבד אלחמיד חש רגישות קלה בברך, אך הצליח לסיים את האימון המסכם והוא צפוי לפתוח ב-11. באימונים האחרונים לוי עובד עם חניכיו על משחק לחץ בשטח קטן והשחקנים מעידים על שיפור באימונים, "התחרות על ההרכב גדולה, מרגישים שהקבוצה משתפרת מאימון לאימון. עם כל זה, צריך להביא את זה למשחקים ולנצח אחרת זה לא שווה".