"כדי להתמודד על האליפות צריך סגל טוב יותר"

חלוץ הפועל באר שבע לשעבר, בן שהר עובר עונה מאוד הפכפכה בקפריסין. החלוץ שהגיע על תקן אחד השחקנים הבכירים של הקבוצה נאלץ להסתדר עם מציאות לא פשוטה שבה הקבוצה החדשה שלו בכלל לא פקטור במאבק על האליפות.

בן שהר. צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

"הכל התחיל כשהודחנו מאירופה בדקה ה-90 של פלייאוף הליגה האירופית", סיפר שהר בראיון מיוחד לתוכנית הספורט של הדרום, "אחר כך חלו הרבה שחקנים בקורונה והכל היה לא פשוט. הבעיה שהחליפו את כל הסגל בזרים וברגע שבונים על שחקנים זרים צריך זמן וסבלנות. זה מועדון שתמיד רוצה תארים. אני דווקא במשחקים האחרונים מקבל יותר דקות".

להאזנה לראיון המלא:

מה המטרה שלך העונה?

"קודם כל המטרה שלי לסיים פה כמה שיותר טוב. אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה כי אני גם רוצה להיות בקבוצה טובה שמכוונת לתארים וגם לראות מה באפואל ניקוסיה מתכננים".

אתה עוקב אחרי הפועל ב"ש?

"בוודאי. היו הרבה עליות וירידות התחילו טוב עם אירופה ואז הייתה ירידה. יש סגל טוב שאפשר להוציא ממנו יותר אבל זו עונה לא קלה עם הרבה פציעות. אבל כדי להתמודד על אליפות כמו שאנחנו התמודדנו צריך סגל שחקנים יותר טוב. אגב שמעתי שלוקאס בורטניק חוזר לבאר שבע, הייתי מאוד קרוב אליו ואני יכול להגיד שהוא חיזוק משמעותי. כמובן אני בקשר עם השחקנים והזרים מיגל וז'וסוואה ואני תמיד מתעדכן".

הייתי רוצה לחזור?

"אחרי שהייתי 5 שנים בהפועל ב"ש תמיד יהיה לי חלק בהפועל ב"ש, אבל צריך לראות מה יהיה מבחינתי ומה יהיה מבחינתם. נראה בקיץ, כרגע אני שייך לאפואל ניקוסיה".