יחזור לאדום? הפועל ב"ש מעוניינת לצרף את רועי גורדנה

יחזור לאדום? הפועל ב"ש מעוניינת לצרף את רועי גורדנה

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות שלה לקראת המפגש הפיקנטי נגד ברק בכר ביום שני הקרוב (20:30, שידור ישיר ברדיו דרום), אבל גם לוטשת עיניים למספר שחקנים לעונה הבאה. בין השמות החמים שיש כרגע במסדרונות הבית האדום הוא הקשר רועי גורדנה ממועדון ספורט אשדוד, שעזב את באר שבע לפני מספר שנים בטונים צורמים.

גורדנה מול מלי
רועי גורדנה (מימין) מול מרסלו מלי. צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

גורדנה בן ה-30, חווה כרגע את אחת העונות הטובות ביותר בקריירה שלו, כשהוא מסיים את חוזהו באשדוד בקיץ ועל פי החוק רשאי לנהל מגעים עם קבוצות אחרות. גורדנה אומנם קיבל הצעה מאשדוד להארכת חוזהו לעוד שנתיים אך בין הצדדים קיימים עדיין פערים ועושה רושם שהסיכום עוד לא קרוב.

בגלל היחסים הטובים בין אשדוד לבאר שבע, אלונה ברקת לא פנתה עדיין רשמית לנציגיו של גורדנה והיא מחכה שזה ימצה את המגעים מול בעלי אשדוד ג'קי בן זקן. הקשר הוותיק מעורר עניין בקרב מספר קבוצות מליגת העל ביניהן כאמור הפועל באר שבע שנחשבת לרצינית ביותר.

כך או כך, ההכנות ליום שני נמשכות בשיא המרץ. בצוות המקצועי הבהירו לשחקנים את המסר שניצחון על הירוקים ייתן זריקת מרץ לקראת הסיבוב השני של הפלייאוף העליון ומקווים במקביל שמכבי פתח תקווה תאבד נקודות במשחק שלה מול אשדוד. סינטיהו סלליך, שנכנס טוב למשחק האחרון נגד המלאבסים, צפוי לקבל מקום בהרכב הפותח על חשבונו של אלטון אקולטסה המאכזב.