בב"ש שוברים את הראש איך לפתור את הפלונטר עם אלחמיד; תתקיים פגישה בקרוב

לא שקט בכלל בהפועל באר שבע. התחושות הקשות אחרי ההפסד אתמול למ.ס. אשדוד התעצמו עוד יותר לאור התקרית החריפה במחצית המשחק. כאמור, במהלך ההפסקה, הבלם חאתם עבד אלחמיד התבקש לעבור לעמדת המגן הימני במקום אור דדיה וסירב להיות זה שסותם חורים בכל פעם מחדש. העניין התקבל בחומרה ע"י רוני לוי, שהחליט להוציא מיידית את אלחמיד וזה עזב בכעס גדול את אצטדיון טרנר.

התקרית מול המאמן מעמידה את הנהלת המועדון בראשות אלונה ברקת בפני דילמה לא פשוטה, שכן היא תצטרך לקבל החלטה מהירה שתשים את הפרשה מאחור. "לא ברור מדוע חאתם התנהג בצורה כזאת", אמרו בנגב, "מצפים משחקן ברמה שלו לקבל ביקורת או שינוי תפקודי כזה או אחר, מקווים שהוא יביע חרטה ויבין שמה שעשה לא בסדר".

מצד אחד, אין עוררין בבאר שבע לגבי יכולתו של אלחמיד והחתמתו עלתה כסף רב לברקת בינואר האחרון מתוך מחשבה שהבלם יהיה אחד העוגנים המרכזיים לשנים הבאות ואפילו ירש את סרט הקפטן. בנוסף, אחת הסיבות לכך שלוי מתלהב מיכולתו של אלחמיד היא היכולת של להתאים את עצמו לכמה עמדות במגרש, שזו תכונה נדירה היום אצל השחקן הישראלי.

מצד שני, אלחמיד לא אוהב את משחק התפקידים הזה ששם אותו בתור שחקן כלבו. למי שזוכר, במשחקיו הראשונים בבאר שבע בקדנציה הזו, אלחמיד פתח בתור בלם, עבר לקישור וסיים כמגן ימני. במקביל, בבאר שבע רואים את התנהגותו כלא מקצועית ולא חינוכית עבור שחקן נבחרת ישראל וסלטיק עד לא מזמן שאמור לשמש דוגמא עבור יתר חבריו לקבוצה.

כך או כך, בבירת הנגב יודעים היטב שדרך הטיפול במקרה הספציפי הזה צריכה להיות משמעותית, שכן אירוע כזה ששחקן עוזב באמצע המשחק או מסרב לשחק בעמדה מסויימת לא יכול לחזור שנית, גם לאור העובדה שזה מסכן את מעמדו של המאמן, במקרה הזה של רוני לוי.

בשעות הקרובות צפויה להתקיים פגישה בין אלחמיד לברקת, שרוצה לשמוע את הצד של הבלם. יש לומר שבין ברקת לאלחמיד יש יחסים מעולים. למרות החוזה הארוך והטרי של אלחמיד בבאר שבע, לא ברור מה יצא מתוך הפגישה. מה שכן, אם אלחמיד יראה שהוא מצר על התקרית, יעשו את כל המאמצים כדי ליישר את ההדורים בין לוי לאלחמיד.