פציעה קשה לשחקן מ.ס. באר שבע שעבר ניתוח בעמוד השדרה

אירוע קשה התרחש בסוף השבוע האחרון (שישי) במשחק כדורגל בליגה ב' דרום ב' בין בית"ר מעלה אדומים למועדון ספורט באר שבע. בדקה ה-79 של המשחק, שנערך במגרש במעלה אדומים, נפצע באופן בינוני שחקן קבוצת מ.ס. באר שבע לאחר מאמץ להציל כדור כשבמהלכו איבד שליטה ופגש את גדר הברזל הסמוכה מאוד לקו החוץ.

השחקן פונה לבית החולים. צילום: באדיבות מ.ס. באר שבע

המשחק נעצר למשך כעשרים דקות במצב של 1:1 וחודש לאחר שפונה השחקן לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. שחקני ואנשי מ.ס. באר שבע טוענים לכשל בטיחותי חמור מאוד ומרגע המקרה קיבלו שחקני הקבוצה מבירת הנגב את האירוע בהלם גדול ואלו ליוו את חברם לקבוצה כרגע בבית החולים.

מדובר בחלוץ בן 30 לו זו העונה הראשונה בקבוצה מליגה ב' ולפני כן הוא שיחק בין היתר בליגת המכללות בארצות הברית עד שחזר ב-2017 לשחק בישראל ואף השתייך לסגל הרחב של בני יהודה תל אביב שזכתה באותה עונה בגביע המדינה בכדורגל. בשנים האחרונות הוא גם שיחק במכבי קריית גת וב-מ.ס. דימונה.

"לצערי הרב השחקן נפגע כתוצאה מכשל בטיחותי חמור במגרש מעלה אדומים, דבר שכל קבוצות הליגה מכירות", סיפר שחקן מ.ס. באר שבע שמעון אלקבץ, "המרחק בין קו הדשא לבין הגדר והבטון הוא מרחק קצר מאוד והשחקן במאמץ להציל כדור פגש את רצפת הבטון הסמוכה לקו ומשם פשוט התרסק על הגדר והבטון שתחתיה. בריאות השחקנים היא לפני הכל ואני מקווה שמישהו יתעורר ויטפל במפגע הזה, לצערי דברים נכתבים בדם. אני קורא לכולם להתפלל לרפואתו, שיזכה לרפואה שלמה במהרה בע"ה".

השחקן עבר ביום שישי ניתוח ארוך ומורכב להחזרת מספר חוליות בגב למקומן, ניתוח שעבר בהצלחה. אתמול (שבת) שוחח השחקן עם חבריו לקבוצה והודה על כל התמיכה והאהבה שקיבל מרגע הפציעה. לאחר התאוששות, צפוי השחקן לעבור שיקום.