הערב: באר שבע מארחת את הפועל חיפה; אקולטסה שוב לא בסגל

הפועל באר שבע סיימה אתמול (ראשון) את האימון המסכם, בו מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס תרגל למרבה ההפתעה מערך של שני בלמים לקראת משחק הליגה הערב (שני, 20:00, שידור ישיר ברדיו דרום החל מהשעה 19:45) מול הפועל חיפה במסגרת המחזור השמיני.

לואי טאהא ומרוואן קבהא תורגלו במרכז ההגנה, כאשר שון גולדברג ודוד קלטינס תורגלו כמגנים. אור דדיה סובל מעומס קל ובבאר שבע מתלבטים האם להעניק לו מנוחה כדי לא לאבד גם אותו לתקופה ארוכה.

מריאנו באריירו עשוי לחזור לקישור לצד מרסלו מלי ותומר יוספי, כאשר הפתעה נוספת עשויה להיות באגף שמאל בדמות רותם חטואל שנכנס כמחליף בלברקוזן. איתמר שבירו שכבש את השער היחיד לזכות באר שבע בגרמניה, ימשיך ב-11. אלטון אקולטסה שוב לא התאמן ולא יהיה בסגל.

מאמן באר שבע, יוסי אבוקסיס, אמר לקראת החיפאים: “מתכוננים כרגיל, אנחנו בין רצף משחקים, באימוני התאוששות ולצערי כל משחק נופל לנו עוד שחקן מהסגל ואנחנו מגיעים גם עכשיו בסגל חסר אבל יש שחקנים טובים ששיחקו בלברקוזן ולא איכזבו. מקווים להשיג תוצאה טובה אחרי תוצאות לא טובות בתקופה האחרונה".

גם החלוץ איתמר שבירו סיפר לפני ההתמודדות: "מתכוננים כמו לכל משחק, עובדים מאוד קשה, זו תקופה מאתגרת מאוד ואנחנו באמת מגיעים מוכנים למשחק".

הרכב משוער: אוהד לויטה; דוד קלטינס, לואי טאהא, מרוואן קבהא, שון גולדברג, מרסלו מלי, מריאנו באריירו, תומר יוספי, סינטיהו סלליך, רותם חטואל ואיתמר שבירו.