אבוקסיס: נטפל בנושא ז'וסוואה כשנשוב לישראל

הפועל באר שבע שעוברת ימים לא פשוטים כלל מבחינה מקצועית אחרי שלא ניצחה כבר שישה משחקים רצופים בכל המסגרות, תעלה הערב (חמישי, 22:00) למשחק המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית מול באייר לברקוזן, בצל סערת ז’וסוואה, שנגרע מהסגל לאחר שהיה מעורב בתקרית במהלכה חבט בבלם הקבוצה עמית ביטון.

מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, התייחס לקשר שלו במסיבת העיתונאים לקראת המפגש, שהועברה בשידור חי כאן אצלנו באתר: “ז’וסוואה עבר עבירה קשה מאוד באימון ובעקבות זה החלטתי שהוא לא יטוס איתנו וקיבלתי גיבוי מאסי רחמים לכך. נגיע לארץ ונטפל בזה כי עכשיו הראש עסוק במשחק שצריך להביא יכולות גבוהות מאוד כדי להביא תוצאה טובה”.

“מבחינתנו זה משחק שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה ולמרות החסרונות נצטרך להיות בשיאנו ולבוא מוכנים. נצטרך לדעת לנטרל אותם ולנצל את המתפרצות שלנו”, הוסיף מאמן ב”ש ביחס להתמודדות.

שון גולדברג שנכח גם הוא במסע”ת הוסיף: ““שיחקנו נגדם טוב ולמרות שעמדנו טוב קיבלנו רביעייה. יש להם גם הגנה מצוינת אבל עשינו הכנות טובות ונשתדל לעשות את המקסימום. אני לא חושב שצריך להתעסק בתבוסות העבר מול רודה וברצלונה ולחשוש. יש גם דוגמאות לצד החיובי כמו שניצחנו את סלביה פראג ועל זה אני מסתכל. הקבוצה טובה, אנחנו מגובשים ואני מקווה שנעשה את המקסימום”.