לחץ בבאר שבע לקראת בית"ר: "קרב תחתית לכל דבר"

עם הרבה לחץ ורצף עגום של תשעה משחקים ללא ניצחון, בהפועל באר שבע מקווים לצאת מהמשבר העמוק אליו נקלעו כשיתארחו הערב (שני, 20:45) באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים. החבורה של יוסי אבוקסיס חוזרת לליגה אחרי התבוסה לסלביה פראג, כשהיא במקום ה-12 בלבד, נקודה אחת בלבד מעל הפועל תל אביב שבמקום ה-13 ושלוש יותר מהפועל חדרה נועלת הטבלה.

"נכון לעכשיו זה קרב תחתית לכל דבר", אמרו בבאר שבע, “אנחנו מגיעים למשחק בלי הרבה ביטחון ורצף משחקים חלש. עכשיו אלטון חוזר ואנחנו מקווים שהוא יעזור לנו, מיגל אמור לחזור למשחק הליגה הבא ואז אולי נקווה שהדברים יראו יותר טוב. חייבים לנצח את בית"ר, אבל הם מגיעים כחיה פצועה בדיוק כמונו ויש להם כלים התקפיים שיכולים להתפוצץ בכל רגע. זה יהיה משחק סופר קשה".

הקיצוני ההולנדי אלטון אקולטסה, שנפצע בהפסד הביתי לבאייר לברקוזן, ערך אימון מלא והוא יחזור לסגל. גם הבלם עמית ביטון חזר לאימונים מלאים. אבוקסיס תירגל בתחילת האימון משחקונים על שטח קטן בצפיפות כאשר אקולטסה היה בקבוצת ההרכב השני ואילו מרסלו מלי, תומר יוספי, שון גולדברג ואיתמר שבירו, שפתחו על הספסל בפראג, תורגלו בהרכב. לאחר מכן, המאמן תירגל את ההרכב על מגרש מלא, כשאקולטסה שנראה מעט חלוד, עדיין תורגל בקבוצת ההרכב השני.

במגרש הסמוך ערכו הפצועים מיגל ויטור, ג'ונתן אגודלו, רמזי ספורי, גל לוי ואיתן רצון אימון בנפרד עם מאמן הכושר אודי בן שמחון. ויטור צפוי לחזור לאימונים עם יתר השחקנים במהלך השבוע, כאשר ספורי בספק לכך, הקולומביאני רק בעוד כשבועיים.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טאהא, מרואן קבהא, שון גולדברג, מריאנו בריירו, מרסלו מלי, ז'וסוואה, סינטיהו סלליך, תומר יוספי ואיתמר שבירו.