בכר יעלה במערך 3 בלמים, ממן יערוך בכורה בסגל

אחרי שהעפילה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית שם תפגוש כבר בעוד 4 ימים את פיינורד ההולנדית, הפועל באר שבע תפגוש הערב (ראשון, 20:30) למשוכה קשה את הקבוצה המבטיחה של ליגת העל, בית"ר ירושלים, במסגרת חצי גמר גביע הטוטו.

"כל משחק חשוב, אחרי בית"ר נתרכז בפיינורד", אמרו בבאר שבע, "זה חשוב לנו כמועדון לעלות לגמר גביע הטוטו. כמובן שאנחנו נעשה את ההתאמות שלנו כדי שנגיע טריים עד כמה שאפשר למשחק ביום חמישי, כי חלק מהשחקנים עשו השקעה גדולה נגד נורשפינג והעייפות משחקת תפקיד ואין מה לעשות עם זה יותר מדי".

כצפוי, מאמן באר שבע,ברק בכר יחלק את הכוחות הערב כדי להימנע מפציעות לקראת המשחק ברוטרדם ביום חמישי. בנוסף, חלק מהשחקנים סובלים מעומס קל וזה מוביל את בכר לאלתר עוד יותר. לפי האימון המסכם אמש (שבת), המאמן ככל הנראה יעלה במערך של שלושה בלמים, הכולל את עמית ביטון, מרוואן קבהא ודוד קלטינס שישחק כבלם ויעלה לשחק בקישור במעבר לרביעיית הגנה. בצדדים ישחקו המגן הימני אור דדיה והמגן השמאלי אורן ביטון. בחוליית הקישור, צפויים לקחת נאור סבג, ראשיר פרקינס, ג'ימי מארין וניב זריהן הלוהט כשבהתקפה ישחק חוסה אנחל קאריו כדי שיתחשל עוד יותר. אל בין הקורות יחזור אחד מגיבורי הניצחון על מכבי חיפה בקרב האירופאיות, אוהד לויטה.

צילום: באדיבות הפועל ״תדיראן״ באר שבע
צילום: באדיבות הפועל ״תדיראן״ באר שבע

מיגל ויטור שמחלים עדיין מזעזוע המוח, יישאר מחוץ לסגל. הפורטגלי ינסה לחזור להתאמן מחר (שני) ויחד עם אימון הבוקר ביום שלישי יכריע האם יעלה על הטיסה לאמסטרדם. תומר יוספי וגל לוי מורחקים ולא יהיו בסגל גם כן. מי שכן יהיה בסגל הוא הקשר חנן ממן שערך אימון מלא לשביעות רצונם של אנשי הצוות המקצועי. בבאר שבע תולים תקוות בממן כדי שיוכל להוסיף עוד מימד של יצירתיות בחלק ההתקפי.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, עמית ביטון, דוד קלטינס, מרוואן קבהא, אורן ביטון, ראשיר פרקינס, נאור סבג, ג'ימי מרין, ניב זריהן, חוסה אנחל קאריו (בן שהר).