בב"ש לא מתרגשים מההפסד לבית"ר, עידוד מכניסתו של ממן

ארבעה ימים בלבד לפני הקרב הראשון מבין שניים מול פיינורד ההולנדית על המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית, הפועל באר שבע מעדה בחצי גמר גביע הטוטו כשהפסידה לבית"ר ירושלים 1:3 במשחק אותו היא תרצה לדפדף. כעת, החבורה של ברק בכר תתרכז במשימה הקשה במשחק החוץ ברוטרדם בתקווה להציג יכולת טובה יותר ואולי להעביר את ההכרעה לטוטו טרנר.

"חבל, רצינו מאוד להגיע לגמר" אמרו בבאר שבע, "הגול בא לנו בול בזמן, אבל עשינו טעויות ושילמנו עליהן. היינו חייבים לחלק את הכוחות כי יש לנו משחק מאוד חשוב ביום חמישי. בכל זאת עם מה שיש ניסינו לתת את הכל, החבר'ה נלחמו ואין מה לעשות הפעם זה לא הספיק. אנחנו עם הפנים קדימה לקראת פיינורד, כבר הלילה התחלנו בהכנות, נצטרך ללמוד את ההולנדים טוב כי זה הולך להיות משחק סופר קשה וכולם יצטרכו לתת תצוגה הירואית".

בבאר שבע הגיעו עם ציפיות לעשות משחק טוב גם בהרכב משני, הכרטיס האדום שספג זריהן שינה לגמרי מבחינתם אתם מהלך המשחק. אחרי הצמד האדיר של הקשר, בקבוצה התאכבו מהכרטיס האדום של זריהן אבל עודדו אותו כדי שזה לא יעצור את המונטום שלו אחרי הצמד האדיר מול נורשפינג. "ניב שחקן גדול. הוא יודע שעשה טעות וזה הלקח הכי טוב שיכול להיות מבחינתו ברגע כזה של העונה. יכול להיות שהצמד הכניס בו אובר מוטיבציה, הוא בטוח יחסר לנו בליגה".

בבירת הנגב היו מעודדים מהכניסה של חנן ממן אחרי שנעדר מתחילת העונה ואף סיבוב הקרסול באימון בשבוע שעבר איחר את הקאמבק בכמה ימים נוספים. ממן ביצע כמה פעולות יפות, כמו כן בן שהר שנכנס גם ברבע שעה האחרונה. בצוות המקצועי לא לוקחים יותר מדיי דברים טובים מההפסד אמש, אבל נאחזים בעיקר ב-20 הדקות האחרונות בהן הצליחו לאיים על השער של איתמר ניצן.

צילום: באדיבות הפועל ״תדיראן״ באר שבע
צילום: באדיבות הפועל ״תדיראן״ באר שבע

בנוסף לרוחות הסוערות על כר הדשא, בלאגן גדול החל לפני השריקה בקרב אוהדי בית"ר ירושלים והפועל באר שבע. אנשי המועדון זעמו על המתקפה של אוהדי בית"ר על אוטובוס אוהדי באר שבע, במהלכו נופצה שמשה, כאשר המשטרה נאלצה להתערב ולעצור כמה אוהדים משני המחנות . "זה יכול היה להסתיים באסון, איך המשטרה מגבה את אוהדי בית"ר ולא מתעסקת במה שקרה באמת?" אמר גורם בהנהלה. האירוע האלים שהתרחש מחוץ לכותלי אצטדיון טדי גרם למנכ"ל אסי רחמים לשגר הודעה גינוי לא שגרתית על התקרית, כשבבאר שבע טוענים שזו לא הפעם הראשונה שהצהובים שחורים מתקיפים את קהל האוהדים שמגיע מהדרום.

אחד האוהדים ששהה באוטובוס בזמן האירוע סיפר ל-'רדיו דרום': "זיהינו קבוצה של אוהדי בית"ר כנראה מהלה פמיליה ליד התחנת דלק שליד האצטדיון. הם קיללו אותנו, עשו לעברנו אצבע משולשת ואז החלו לזרוק אבנים בעוצמה עד שאחת מהן פשוט עשתה חור באחד החלונות באוטובוס. מזל גדול שלא ישבו על הכסא הזה כי אז זה היה נגמר קשה מאוד. לא ייתכן שאנחנו מגיעים לראות כדורגל וצריכים לעבור חוויה כזאת".

לקראת המשחק נגד פיינורד, מספר שחקנים שקיבלו מנוחה היום כמו בן ביטון, לואי טאהא, עדן שמיר ושון גולדברג יחזרו לאימונים ויגבירו את הקצב. הבלם הפורטגלי מיגל ויטור ינסה להתאמן גם כן, כאשר מידת כשירותו ליום חמישי תלויה בעיקר בשני האימונים הקרובים, עד ליציאה לנתב"ג ביום שלישי אחה"צ.