בב"ש צפו בניצחון של נורשפינג: "יכולים להבקיע מכל מצב נייח", זעם בקרב האוהדים שחצי גמר גביע הטוטו יתקיים בטדי

דריכות בהפועל באר שבע לקראת משחק הגומלין ביום חמישי הקרוב (20:30) נגד נורשפינג במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. אתמול, צפו במועדון בין היתר בניצחון של הקבוצה השבדית על אלפסבורג (2:0) שממשיכה בפורמה החיובית שלה בשבעת המשחקים האחרונים בהם השיגה 5 ניצחונות (בכל המסגרות).

אגב, השערים נכבשו דרך כדור חוזר מהגנת אלפסבורג (כפי שכבש סמה במשחק הראשון) ומצב נייח, כשבמשחק הראשון מול ב"ש אפשר היה להבחין בשיטתיות שבה נורשפינג משחקת כדי לנצל את שחקני הגובה שלה על חשבון הקבוצה היריבה. "אסור לחשוב שהשער חוץ שם אותנו בשלב הבא, זאת קבוצה שיכולה להבקיע מכל מצב נייח" אמרו במועדון. את האימונים במהלך השבוע ינצלו בבאר שבע לחדד את העבודה על מצבים נייחים, אבל להבדיל מהמשחק הראשון שבו פתח חוסה אנחל קאריו כדי לאזן את יתרון הגובה של השבדים, ברק בכר יעלה בחלק התקפי יצירתי יותר בדמות הקוסטה ריקני ג'ימי מרין שיחזור להרכב הראשון. כמו כן, בקבוצה ינסה לחדד עד כמה שניתן את שחקני החלק ההתקפי בכך שיערכו אימוני התקפה מיוחדים, "אם היינו יותר חדים במהלך האחרון, יכולנו להגיע במצב טוב יותר, באירופה ניצול מצבים זה שם המשחק" אמרו בקבוצה.

הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור צפוי לחזור להרכב בחמישי, לאחר שהחמיץ את המשחק הראשון בשבדיה בשל זעזוע המוח הקל שספג במשחק הגומלין בקזחסטן נגד קאיראט. ויטור שלא עבר את מבחן הכשירות בנורשפינג, חש טוב יותר והודיע לצוות הרפואי שהוא לא מתכוון להחמיץ את יום חמישי. מי שעשוי לרשותו של ברק בכר לראשונה העונה הוא הקשר חנן ממן שנעדר מאז מחנה האימונים בגלל מתיחה חזקה במפשעה. גם הקשר תומר יוספי קרוב מאוד לחזור אל הסגל.

צילום: באדיבות הפועל ״תדיראן״ באר שבע
צילום: באדיבות הפועל ״תדיראן״ באר שבע

כאשר נודע לאוהדי הקבוצה כי זהות היריבה בחצי גמר גביע הטוטו היא בית"ר ירושלים, האדומים הגיבו בזעם ברשתות החברתיות על כך שהמשחק יתקיים באצטדיון טדי, מה שיהווה יתרון ביתיות מובהק עבור הצהובים שחורים. "מה ההגיון שעומד מאחורי ההחלטה הזו? למה לא מקיימים את המשחק הזה באצטדיון נייטרלי שבו אף אחת מהקבוצות לא זוכה לקבל יתרון?" שיתף אחד האוהדים.

אגב, במנהלת הבהירו כי העניין נקבע מבעוד מועד כאשר הקבוצות שהעפילו משלב הבתים של גביע הטוטו יארחו את מפגשי חצי הגמר. במקביל, חצי הגמר של המפעל, אליו באר שבע העפילה לאחר שניצחה 1:0 את מכבי חיפה ב-9 שחקנים, עשוי להיות "תקוע" במיוחד לחניכיו של ברק בכר במידה ויצליחו לעבור את השבדים ביום חמישי.