ויטור ערך אימון מלא אבל עדיין בספק, קאריו יפתח?

מזג אוויר קריר וחורפי במיוחד מלווה את הפועל באר שבע בשבדיה שסיימה את ההכנות לקראת המשחק הראשון מבין שניים נגד נורשפינג השבדית, שייערך כאמור מחר (חמישי) בשעה 21:00 שעון ישראל.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר ערך אתמול לפני את אימון ראשון על אדמת שבדיה ולא בקצב גבוה, בעיקר בשל העייפות של השחקנים מהטיסות. בכר לא תרגל הרכב אלא רוב האימון התמקד במשחקונים לתרגל יציאה תחת לחץ ושחרור מהיר של הכדור

הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור ערך אימון מלא עם יתר חבריו, אבל הוא עדיין בספק למשחק. עיקר סימן השאלה בנוגע להשתתפות ויטור במשחק הוא כדורי הגובה, שכן הזעזוע מוח שספג כתוצאה ממכה במשחק החוץ נגד קאיראט בשבוע שעבר כנראה עדיין משפיע. בכל אופן, את ההחלטה יקחו בבאר שבע בשיתוף עם ויטור, כאשר מי שעשוי להחליפו הוא הבלם הצעיר עמית ביטון.

בנוגע למערך עמו יעלה ברק בכר, הנטייה היא לשחק עם שלושה בלמים כשמרוואן קבהא ישחק כבלם ויעשה את המעברים לקישור במידת הצורך. במקביל, בצוות המקצועי הבינו מהצפייה במספר משחקים של נורשפינג שמדובר בקבוצה גבוהה ופיזית במיוחד, לכן מי שעשוי לקבל את חולצת ההרכב הוא החלוץ הספרדי חוסה אנחל קאריו בעיקר כדי לאזן את המאץ' אפ עד כמה שניתן מול השבדים.
צילום: באדיבות בן בודה וסרמיליה