ב"ש תחל היום את המסע לשבדיה, קאריו ונייג'ל יפתחו יחד בחמישי?

הפועל באר שבע שבה ביום שישי בצהריים מקזחסטן אחרי מסע לא פשוט, אבל בקרוב מצפה לה מסע נוסף וארוך עוד יותר. המשלחת מבאר שבע תצא לדרך עוד היום (שני) אחר הצהריים אל בירת שבדיה סטוקהולם, אבל תאלץ לעשות עצירת לילה בבית מלון בשדה התעופה 'שחיפול' שבאמסטרדם, כאשר רק מחר (שלישי) בעצם תמריא ישירות לשבדיה (גם זאת בשתי קבוצות נפרדות) ולאחר מכן לעיר נורשפינג הרחוקה ממנה כ-150 ק"מ.

בבאר שבע התלבטו לא מעט בכל הקשור לדרך ההגעה לשבדיה שכן יש בעיית טיסות למדינה הסקנדינבית. במקביל, התלבטו בהנהלת המועדון לחכור מטוס, אולם עלות חכירת מטוס היא גבוהה במיוחד, למעלה מאלף דולרים עלות פר מושב במטוס. צריך לומר שחלק מהשחקנים לא אוהבים בלשון המעטה את נושא הטיסות וכמות העצירות שמבחינתם פוגע בהכנות לקראת המשחק.

צילום: באדיבות הפועל ״תדיראן״ באר שבע
צילום: באדיבות הפועל ״תדיראן״ באר שבע

עד שהפועל באר שבע תגיע לאדמת שבדיה, מאמן הקבוצה ברק בכר מתלבט בכל הקשור לזהות ה-11 שיעלו בהרכב ביום חמישי הקרוב. חנן ממן ותומר יוספי חוזרים מפציעות אבל לא ימריאו עם הקבוצה, כמו כן אור דדיה המגן הימני המחליף שישאר בישראל.

מיגל ויטור עדיין לא כשיר במאת האחוזים, אבל ימריא עם הקבוצה. בינתיים מי שנלקח בחשבון הוא עמית ביטון נלקח שמילא את מקומו של הפורטוגלי בהצלחה. המאמן ברק בכר תרגל באימון הערב מספר מערכים והוא שוקל לעלות במערך של שלושה בלמים כאשר מרוואן קבהא יתופקד כבלם ויעשה את המעבר לקישור לפי התפתחות המשחק.

חוסה אנחל קאריו ונייג'ל האסלביינק תורגלו אתמול בהרכב גם כן, במטרה לענות על המימד הפיזי במפגש הראשון מול סגנית האלופה השבדית בעונה החולפת. המאמן מתלבט גם לגבי מלך השערים בעונה שעברה, שחגג בשבת יום הולדת בהפתעה יחד עם כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי. על פי דו"ח הסקאוטינג, נורשפינג נחשבת לקבוצה חזקה פיזית ובבאר שבע מבינים שעניין הכוח והאגרסיביות עשוי לשחק תפקיד משמעותי ביום חמישי.