אלחמיד ימריא אחה"צ לגלאזגו, הרכב משני נגד מכבי חיפה

בלם הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד, קרוב מאוד להגשמת החלום בפעם השנייה בקריירה, כאשר אחר הצהריים ימריא לגלאזגו על מנת לעבור בדיקות רפואיות במועדון הפאר הסקוטי ולאחר מכן לחתום רשמית על חוזהו ל-3 עונות. במידה והכל יעבור כשורה, סלטיק תהיה התחנה האירופית השלישית של אלחמיד, אחרי ששיחק בעבר בגנט הבלגית ודינאמו בוקרשט הרומנית.

בימים האחרונים עסקו נציגיו של אלחמיד בהנפקת אישור העבודה עבורו ובין היתר עם הגעתו לסקוטלנד העניין צפוי להתקדם משמעותית. "אנחנו שמחים בשביל חאתם ושמחים עבור המועדון שלנו" אמר גורם במועדון, "לא כל יום שחקן מבאר שבע עושה התקדמות גדולה כל כך למועדון ענק כמו סלטיק. זה מראה שאפשר להגיע רחוק גם מבאר שבע והרבה בגלל ההישגים שלנו באירופה והחשיבות למפעלים האירופים מראה את פירותיה. מבחינה מקצועית זאת אבידה לא פשוטה ויהיה מאוד מאתגר להסתדר בלי אלחמיד, זה הכדורגל".

בצל האישור מצדה של הפועל באר שבע על מכירתו של חאתם עבד אלחמיד לסלטיק, החבורה של ברק בכר בחיזוק שני המנודים שיר צדק וחן עזרא, תפגוש הערב (ראשון, 20:30) את מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו. בכר זימן את השניים כחלק מרשימת 20 שחקני סגל. הסיבה לזימון עזרא וצדק היא גם כדי לאפשר מנוחה לשחקנים שפתחו נגד לאצ'י ולפי הערכה גם כדי להימנע מתביעה משפטית על ידי המנודים.

מזומן נוסף למכבי חיפה הוא הקוסטה ריקני רישאר פרקינס, שחקן הזר שחתם בקבוצת הנוער של המועדון. פרקינס, מגלה יכולת טובה באימונים ואף כנראה יפתח בקישור האחורי הערב. שחקנים נוספים שלא קיבלו הזדמנות משמעותית בצמד המשחקים נגד לאצ'י, כמו אור דדיה, עמית ביטון, דוד קלטינס, מרוואן קבהא, אורן ביטון ותומר יוספי, צפויים לקחת חלק גם כן.