סלטיק וב"ש סיכמו על העברת אלחמיד, קאריו יפתח ע"ח שהר

סלטיק וב"ש סיכמו על העברת אלחמיד, קאריו יפתח ע"ח שהר

הבלם חאתם עבד אלחמיד, אחד הבולטים בעונה החולפת, יעבור לאלופת סקוטלנד. אתמול, במהלך שעות הערב המאוחרות, דודו דהאן סוכנו של הבלם שהציג את הצעה מצד הנהלת סלטיק ואלונה ברקת הגיעו להסכמה על סכום הרכישה המתקרב ל-1.7 מיליון ליש"ט. אגב, בסלטיק מייעדים לאלחמיד (שאת רוב שנותיו עד אשדוד שיחק כקשר) את עמדת המגן הימני ולא את עמדת הבלם בה שיחק באשדוד ובבאר שבע ברוב הזמן.

"הפרידה מחאתם היא כמעט בלתי נמנעת" אמרו במועדון, "האיתותים מצד סלטיק סינוורו אותו לגמרי ומפתיחת העונה הורגש שהראש שלו לא פה. הוא לחץ מאוד לעבור עוד כשהיה עם הנבחרת וזה הגיע לנקודה שרק שדרוג אסטרונומי היה גורם לו להישאר. חאתם שייך לטופ של שחקני ההגנה בישראל וזאת אבידה שתאתגר אותנו".כך או כך, הבלם שהגיע לפני כשנתיים ממ.ס. אשדוד לא היה מתוכנן להיכלל בסגל בעקבות הרחשים סביבו. להבדיל מהרוש, שעליו לא בנו בבאר שבע, כפי שאמרו, בקבוצה יודעים שהפרידה מחאתם עבד אלחמיד מהווה מכה מקצועית לא פשוטה עבור ברק בכר שייאלץ למצוא את המחליף הראוי. המועמד המוביל לרשת את מקומו של אלחמיד הוא בלם הפועל תל אביב, אוראל דגני.

ובחזרה למוקדמות הליגה האירופית. אחרי שהשיגה תיקו 1:1 באלבניה בזכות שער של גל לוי, הקשר שהגיע מהליגה הלאומית, עושה רושם שהפועל באר שבע מוכנה למשחק הגומלין בטוטו טרנר מחר (חמישי, 20:30, שידור ישיר ברדיו דרום). בזכות השער של לוי בדקה ה-81, בבאר שבע צריכים להשיג ניצחון על לאצ'י או תיקו מאופס כשי להמשיך לשלב הבא שם מחכה ככל הנראה קאיראט הקזחית שניצחה 2:1 בחוץ את שירוקי הבוסנית.

אתמול ערך המאמן ברק בכר את האימון המסכם שנדחה לשעה 19:00 בערב בשל החום הכבד. רמזי ספורי שנעדר מהמשחר הראשון בשל דלקת גרון יערוך מחר הופעת בכורה בהרכב במקומו של ניב זריהן. "אנחנו באים כדי לנצח ולהציג יכולת טובה יותר מהמשחק הראשון" אמרו בקבוצה, "הפעם נגיע מרוכזים מהשניה הראשונה, חשוב לנו להציג גם יכולת טובה כדי להגביר את הביטחון של הקבוצה לקראת ההמשך ואנחנו סומכים על הקהל שיעזור לנו להעפיל לשלב הבא, זה הכח הכי חשוב שלנו. זה לא הולך להיות קל, לאצ'י הראו בשבוע שעבר שהם קבוצה אגרסיבית ולא פשוטה, למרות מה שמנסים לצייר מסביב".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, עידן שמיר, נאור סבג, רמזי ספורי, ג'ימי מארין, נייג'ל האסלביינק, אנחל קאריו.

צילום: בן בודה