בב"ש רוצים להנמיך את הלהבות סביב אלחמיד, אלו יעבור למכבי ת"א

הפועל באר שבע שמו לעצמם מטרה – להגיע להסדר מהיר עם המנודים בשבועיים הקרובים. הנושא מטריד את מנוחתם של אנשי המועדון, בעיקר לאור הכותרות השליליות שהעניין יוצר. כדי להימנע מתביעה משפטית של חלק מהשחקנים, המאמן ברק בכר נאלץ לחלק את כוחו לשני אימונים בזמן שיא בניית הקבוצה החדשה. בנוסף, רוב הקבוצות מתחילות לסגור את סגליהן והמטרה היא שכולם ימצאו קבוצה ולא יתקעו מבחינה מקצועית.

שיר צדק, שזוכה לחיזורים מצד הפועל תל אביב, דורש פיצוי כספי מבאר שבע וזה המכשול העיקרי עד המעבר לאדומים מהמרכז שיימכרו בקרוב את אדי גוטליב. ישנם קולות במועדון שקוראים לסיים את ההתקשרות עם צדק בצורה יפה ומכובדת, לאור פרשת החומר האסור שטלטלה את המועדון שבסופו של דבר השפיעה על היחסים בינו לבין המועדון ועל מעמדו.

חן עזרא שכבר סיכם את תנאיו במכבי נתניה, עדיין לא הגיע לסיכום עם הנהלת באר שבע ושני הצדדים מתבצרים בעמדתם לפי שעה. השחקן שהכי קרוב להיגרע מרשימת המנודים הוא דור אלו שדרכו נסללה למכבי תל אביב לאחר שזו הודיעה על הפרידה מאלי דסה. אריאל הרוש, ממשיך למצוא אופציות אחרות מעבר לים, כך גם אריק סאבו שמשפחתו בין כה וכה רוצה לעבור ליעד חדש באירופה שקט יותר מבחינה ביטחונית.

בעניין אחר, בבירת הנגב מעוניינים להוריד את הלהבות סביב חאתם עבד אלחמיד שספג לא מעט אש בימים האחרונים בעיקר מאוהדי הקבוצה. הבלם, שביקש לא לקחת חלק במשחק בלאצ'י בגלל שלא היה מוכן מנטלית בעקבות סימן השאלה סביבו, עובר תקופה מורכבת ובהנהלה נוטים לקבל החלטה מושכלת למרות אכזבה מהדרך שבה. באימון הפתיחה המיוחד שייערך לאוהדים הערב (19:00), הוא צפוי להיות במוקד תשומת הלב.