בכר: "נתניה קבוצה מצוינת", אלחמיד ומליקסון יפתחו ב-11

אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה במחזור האחרון שסיבך אותה במאבק על הכרטיס לאירופה, הפועל באר שבע חייבת לקחת 3 נקודות במשחק הבית הערב (ראשון, 20:30) נגד מכבי נתניה. בין שתי קבוצות מפרידות שתי נקודות בלבד, מה שגורם ללחץ גדול אצל אנשי באר שבע מאחר והפסד לצהובים שחורים ידרדר את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה.

"כולם מבינים את חשיבות המשחק הזה" אמרו בבאר שבע, "ההפסד לחיפה הפך לנו את כל התוכניות. כמעט חודשיים לא הפסדנו אבל אנחנו חייבים להסתכל קדימה ולקחת מחר את הנקודות בבית שלנו. אין תירוצים יותר" הוסיפו. ברק בכר התייחס למפגש החשוב: "מכבי נתניה לא קבוצה טובה היא קבוצה מצויינת. היא עושה עונה טובה, הגיעה לגמר הגביע בזכות אחרי שהדיחה אותנו מהגביע. אבל גם אנחנו ניצחונו אותם בסיבוב הראשון של הפלייאוף בנתניה, יהיה משחק מעניין. מכבי נתניה תמיד גוררת את הקבוצות היריבות למשחקים טובים עם קצב וזה מה שצפוי להיות. אני בטוח שיהיה משחק מעניין מאוד".

המאמן ברק בכר צפוי לערוך הערב מספר שינויים, הן בזהות ההרכב הפותח והן במערך. ההתלבטות העיקרית של המאמן היא בנוגע למרכז ההגנה, שם מתחרים ארבע בלמים על שתי עמדות. בנוסף לשיר צדק ולואי טאהא, בכר יקבל בחזרה את מיגל ויטור שיחזור לסגל ולפי הערכה רק אחד מתוך השלושה הללו יצטרף לבלם חאתם עבד אלחמיד שחוזר להרכב לראשונה מאז התאונה הלא פשוטה שעבר. בנוסף, קווין טאפוקו שלא שיחק כלל בשני המשחקים האחרונים, יקבל הפעם דקות אולם לפי האימונים האחרונים תומר יוספי זוכה לעדיפות בהרכב.

בעניין אחר, אחרי שנעדרה מהמשחק האחרון בטוטו טרנר ספק בעקבות חופשה בחו"ל שתוכננה מראש ספק בעקבות האכזבה מאוהדי הקבוצה בבחירות האחרונות, נשיאת המועדון אלונה ברקת תשוב מחר ליציע הכבוד. בינתיים, ברקת צפתה אתמול(שבת) יחד עם מחזיק זכויות הניהול אסי רחמים וג'קי בן זקן במשחק ההפסד של קבוצת הנוער למועדון ספורט אשדוד (2:1).

הרכב משוער: אוהד לויטה; דור אלו, לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד, אורן ביטון; מרואן קבהא, תומר יוספי (קווין טאפוקו), חנן ממן; מאור מליקסון, ניב זריהן, בן שהר.