מחמאות לנציגי הנבחרת טאהא והרוש, בן ביטון ייעדר שבועיים

הניצחון הענק של נבחרת ישראל על הנבחרת האוסטרית אתמול (ראשון) במסגרת המחזור השני של מוקדמות היורו, לא נעלם גם מעיניהם של אנשי הפועל באר שבע. אצל האלופה התלהבו מהיכולת של שני הנציגים לואי טאהא ואריאל הרוש. הבלם, שהציל שער בטוח מקו השער, הוחלף במחצית השנייה בעקבות סימונים על מתיחה והמשיך את הדאגה בבירת הנגב, אולם ככל הנראה מדובר בכיווץ בלבד ויזכה למנוחה בימים הקרובים.

באשר לשוער, היכולת של הרוש נגד האוסטרים שוב מציפה את הסיטואציה הלא נעימה בה נמצא ברק בכר. כעת, שוער הנבחרת ואחד המצטיינים בניצחון אמש, חוזר למעמדו הנוכחי והלא שקט כשוער שני בהפועל באר שבע, על רקע העקיצה (אותה לא אהבו לשמוע בבאר שבע) ששחרר בסיום התיקו נגד סלובניה על כך שצוות האימון בנבחרת ישראל מעניקים לו הביטחון שלא כמו בצוות האימון של הפועל באר שבע. בבירת הנגב מחמיאים להרוש על ההצלות נגד סלובניה ואוסטריה, אם כי לא יערכו שינוי בין הקורות ולויטה ימשיך לקבל את הקרדיט. "יש לנו את השוערים הכי טובים בארץ, זאת גאווה גדולה ופריבילגיה עבורנו, אבל הטוב ישחק" אמרו במועדון.

במקביל לעמדת השוער, ישנה מצוקת שחקני הגנה לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל חדרה. תוצאות ה-MRI של בן ביטון פוענחו ולא נראה נזק רציני, אבל הוא יצטרך לנוח שבועיים כך שיחמיץ את המשחק בשבת ודור אלו יחליפו בהרכב. הבלם חאתם עבד אלחמיד שעבר תאונה לא פשוטה, עדיין בשלבי התאוששות וגם הוא יחמיץ את חדרה.

כך או כך, בהנהלת המועדון מקווים להשלים השבוע את העברת זכויות הניהול מאלונה ברקת למנכ"ל אסי רחמים. אנשי המועדון קיבלו זריקת הרגעה לאחר הפגישה בסוף השבוע האחרון בין רחמים לברקת בה קבעה הבעלים כי תקציב הקבוצה בעונה הבאה יעמוד על כ-65 מיליון שקלים, מה שימנע את תסריט הקיצוץ ההמוני ממנו חששו לא מעט שחקנים ועובדים במועדון.

צילום: הפועל באר שבע