בבאר שבע רוצים ניצחון רביעי ברציפות

אחרי הניצחון השלישי ברציפות על הפועל חיפה במחזור האחרון, להפועל באר שבע וברק בכר יש מטרה אחת – להשיג ניצחון רביעי שיקרב אותם למכבי נתניה שבמקום השלישי המוביל לאירופה. המאמן ברק בכר זימן 20 שחקנים, מתוכם שניים ינופו בשעות הקרובות. המוזמן הטרי מיכאל אוחנה, קרוב לערוך הופעת בכורה בסגל  מאז ה-9.4.2018 אז נפצע במשחק העונה נגד מכבי תל אביב בו קרע את רצועה הצולבת.

מאמן האלופה היוצאת ברק בכר לא תרגל הרכב, אבל כנראה שלא יבוצעו שינויים גדולים לעומת ההרכב שניצח את הפועל חיפה. למרות חזרתו של הבלם לואי טאהא לסגל אחרי היעדרות בגלל חמישה כרטיסים צהובים, בכר צפוי לתת את הקרדיט בהרכב לבלם שיר צדק שסייע בשמירה על שער נקי אחרי זמן רב.

מי שהיה בספק למשחק אבל עשוי לפתוח בסופו של דבר הוא חנן ממן.  הקשר שנמצא לאחרונה בכושר נהדר, התלונן על כאבים במפשעה זכר למשחק נגד הפועל חיפה. ממן, לא לקח חלק באימון הבוקר ביום שישי, אבל אמש הצליח לסיים את האימון המסכם. יחד עם זאת, בבאר שבע חוששים שממן יחמיר את הפציעה שתעצור את התקופה הטובה שלו ולכן ההחלטה הסופית תתקבל בהמשך היום. במידה ובבאר שבע יחליטו להעניק מנוחה לממן, נייג'ל האסלביינק שהורד לספסל בניצחון האחרון על הפועל חיפה יחליפו בהרכב באגף השמאלי ומאור מליקסון ישחק כקשר המרכזי לפני מרוואן קבהא וג'ון אוגו.

המגן הימני דור אלו שוב לא זומן לסגל והוא לא יישאר בהפועל באר שבע בעונה הבאה. אלו בן ה-25, לא מרוצה מדקות המשחק להן הוא זוכה ועל אף שהוא מחזיק בחוזה במועדון, נציגיו יבקשו בסיום העונה להגיע להסדר כדי שיוכל לעבור למועדון אחר בו יקבל דקות רבות יותר. ביום שישי האחרון שוחח אלו עם ברק בכר וביקש הבהרות לגבי עתידו בעונה הבאה, כשבבירת הנגב ככל הנראה לא יעמדו בדרכו כל עוד בן ביטון יהיה המגן המוביל של הקבוצה.
צילום: בן בודה