בב"ש רוצים ניצחון שלישי ברציפות, מליקסון יפתח

אחרי שהבטיחה את מקומה מעשית בפלייאוף העליון בעקבות ההפסד של הפועל חדרה להפועל רעננה, הפועל באר שבע יכולה להגיע רגועה יותר למשחק הערב (שני, 21:00) נגד הפועל חיפה בטוטו טרנר. כעת, המטרה העיקרית בבירת הנגב היא לחבר ניצחון שלישי ברציפות ולהעפיל למקום הרביעי בטבלה, מקום שעשוי להוביל לאירופה בסיום העונה.

אתמול דיבר ברק בכר במסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע: “מה למדנו מה-4:4 המטורף בסיבוב הקודם? המחצית הראשונה הטובה ביותר שלנו העונה, שיחקנו נגד קבוצה טובה. פוגשים קבוצה מסוכנת שיכולה לנצח כל אחת, יודעים שיבואו להתקיף ולנצח, לכן נערך בהתאם. עדיין רוצים לשפר את משחק ההגנה. הכי חשוב לנצח את המשחק, עם הקהל והתמיכה, לייצר מומנטום”.

מאמן הקבוצה ברק בכר ערך אמש (ראשון) את האימון המסכם על כר הדשא בטוטו טרנר בין היתר כדי להמחיש לשחקנים את חשיבות המשחק. בכר תרגל הרכב ובו שני שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד הפועל חדרה. המגן השמאלי אורן ביטון תורגל במקומו של לואי טאהא המוצהב וחאתם עבד אלחמיד תופקד במרכז ההגנה לצד שיר צדק. מאור מליקסון שחזר מפציעה, צוות בעמדת הכנף השמאלי על חשבונו של נייג'ל האסלביינק.

מרוואן קבהא שסבל מהתקררות במהלך סוף השבוע ונעדר אף מהאימון שלשום, ערך אמש אימון מלא ואם השיפור במצבו ימשיך הוא ימשיך במרכז הקישור לצד ג'ון אוגו שמועדף על פני קווין טאפוקו. למרות תקוות מצד אוהדי הקבוצה, מיגל ויטור ומיכאל אוחנה עדיין לא יחזרו לסגל, למרות שהשניים עורכים אימונים מלאים. בנוגע לאוחנה, בבאר שבע מעוניינים לשלבו רק לאחר משחק אימון מיוחד כדי שיקבל ביטחון נוסף עם הכדור.

הרכב משוער: אוהד לויטה; בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, שיר צדק, אורן ביטון; מרוואן קבהא, ג'ון אוגו, חנן ממן; מאור מליקסון, ניב זריהן, בן שהר.