מתחדשת: טאפוקו ותורג'מן חתמו בהפועל באר שבע

‏בצל ההתרסקות שלה בתקופה האחרונה, אפשר לברך את הפועל באר שבע על החתמת שני שחקנים חדשים. קווין טאפוקו חתם אתמול (ראשון) באופן רשמי בהפועל באר שבע לשלוש וחצי עונות, כאשר האלופה תשלם לקבוצתו הפועל חדרה סכום של 425 אלף יורו עבור המעבר.

קווין טאפוקו אמר: "אני מודה למועדון הכדורגל הפועל חדרה על התקופה היפה ולאוהדים המסורים, שמלווים את המועדון. אני מאד נרגש לחתום בהפועל באר שבע ומצפה כבר לעשות דברים נפלאים יחד עם השחקנים והאוהדים בטרנר".

טאפוקו בן ה-24 הגיע לחדרה בקיץ לאחר שחתם באפולון לימסול, במדיה לא הספיק לשחק. את העונה שעברה הוא החל בפאניוניוס, אך עבר במהכה לאריס לימסול. בעברו שיחק גם בבלגיה – בלוברן ובמוסקרון. העונה הוא פתח בכל משחקיה של חדרה ולא החמיץ דקה. הוא כבש שער אחד ובישל אחד.

בנוסף לטאפוקו, ב”ש צירפה באופן רשמי את בן תורג’מן, לשתי עונות וחצי: "אני שמח לחזור לבית החם ולהפועל תדיראן ב"ש, שתמיד נשארה אצלי בלב. תמיד כיף להיות פה, מוקף באנשים הטובים ואני מצפה לחזרה לטרנר באדום. יש לנו אתגרים וחלומות רבים להגשים יחד. אני רוצה להודות לבני יהודה ולאוהדים שליוו אותי".

תורג'מן בן ה-30, ישמש כאלטרנטיבה לאורן ביטון, שחזר לעניינים מפציעה ארוכה. המגן מכיר היטב את המועדון לאחר ששיחק בהפועל באר שבע 5 שנים, החל מעונת 2013/14 ועד לעונת 2016/17.

בתוך כך, במסגרת עסקת קווין טאפוקו שכאמור הפכה לרשמית, הקשר ההתקפי הצעיר יונתן אליאס עשה את הדרך ההפוכה והושאל מהפועל באר שבע לקבוצה של ניסו אביטן, כאשר הוא יחזק את המועדון מהמקום השלישי בליגת העל עד תום העונה.

 צילום: הפועל 'תדיראן' באר שבע.