כדורסל: ב"ש הפסידה למכבי ת"א 99:76, אירוע אלים בסיום

כדורסל: ב"ש הפסידה למכבי ת"א 99:76, אירוע אלים בסיום

אחרי הניצחון האדיר על צסק”א מוסקבה בבירה הרוסית ביורוליג, החבורה העיקשת והלוחמנית של רמי הדר ניסתה להשיג ניצחון שלישי ברציפות אבל עם הסגל העמוק של מכבי זה היה קשה במיוחד. ריצת 0:14 בראשותם של מצטיין המשחק, ג’ון דיברתולומאו (15 נקודות) וטאריק בלאק (8), פתחה לתל אביבים את הדרך ממנה הבאר שבעים לא הצליחו לחזור ולמעשה החצי השני כבר היה גארבג’ טיים אחד גדול בדרך להפסד 99:76 לעיני היכל קונכייה מלא עד אפס מקום.

מאמן הפועל באר שבע, רמי הדר, סיכם את המשחק: "מכבי הביאו אותנו לסיטואציות שהוציאו אותנו מהתוכנית משחק שלנו. צריך לתת להם את הקרדיט על זה, הם שיחקו יוצא מן הכלל ואנחנו מתקדמים הלאה למשחק הבא. אני מקבל את זה, אבל אנחנו בסוף יכולים לעשות מה שאנחנו יכולים. בסוף נכנסתי לחדר ההלבשה בסיום, דבר שאני בדרך כלל לא עושה, אמרתי לשחקנים שאם הייתי צריך לבחור בקבוצה עוד פעם, הייתי בוחר את אותם אנשים. אני מאמין בהם, אוהב אותם ונחזור לשחק טוב יותר בעתיד".

קלעו להפועל ב”ש: טיילור בראון 19, טראוויס ווריד 11, חנן קולמן, ג’אקים דונאלסון וג’ורדן סווינג 10 כ”א, רוברט רות’בארט 9, עמית גרשון 3, יאיר קרביץ וסילאס מלסון 2 כ”א

אירוע אלים נרשם שעה קלה לאחר סיום המשחק אמש (שני) בהיכל הקונכייה בו גברה מכבי תל אביב 76:99 על הפועל באר שבע. כמה עשרות מאוהדי הפועל באר שבע, החלה תגרה בין אוהדי מכבי תל אביב במגרש החנייה בו ניסו אוהדים אדומים לגנוב שלט מאוהדי האולטראס של התל אביבים. אחד מאותם אוהדים היה אילן סרף הידוע בכינויו "אילן השועל", שהזדקק לטיפול רפואי ע"י צוות מד"א. לאחר המקרה, סרף לא חש בטוב ופונה להמשך טיפול בביה"ח סורוקה בבאר שבע.

בב”ש הוציאו תגובת מועדון רשמית לאירוע אמש: “מועדון הפועל באר שבע/בני שמעון מגנה כל אלימות לסוגיה. אנו מקווים כי הגורמים הרלוונטיים ימצו את הדין עם המעורבים, מאחלים החלמה לאוהד מכבי תל אביב ומקווים שאירועים שכאלה לא יישנו".