הפועל אשקלון נעצרה בלאומית, מ.ס. דימונה ואשדוד אכזבו בליגה ב'

המחזור השמיני של הליגה הלאומית ננעל אמש (שני), כשבמוקד הפועל אשקלון היורדת מליגת העל התארחה אצל העולה מליגה א' דרום עירוני נס וסיימה איתה ב-1:1.
הפועל אשקלון וגל צרויה הלוהט פגשו את ההפתעה של הליגה הלאומית, עירוני נס ציונה, שפתחה את העונה בצורה מדהימה ולא בכדי מוצאת את עצמה בצמרת הליגה.

הדרומיים התחילו טוב יותר את המשחק ובדקה ה-17 משחק התקפי יפה בראשותו של גיא גומברג הניב בישול נפלא לגל צרויה וזה נגח פנימה, סך הכל 7 שערים העונה לחלוץ הדימונאי שהגיע הקיץ מהפועל פתח תקווה.

4 דקות בלבד לשריקה למחצית, אשקלון איבדו את שער היתרון. כדור קרן של רז שטיין מנס ציונה גרם לערבוביה ברחבה, ניסן דנון נגח אחורנית, ואחמד שעבאן קבע שוויון בסיום המחצית. במחצית השנייה אשקלון ניסתה להכריע את המשחק, אך ללא הצלחה והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות.

ביום שישי תנסה אשקלון החמישית לחזור אל מסלול הניצחונות כשתארח בביתה את הפועל עפולה מהמקום השישי, שניצחה אמש את רמת השרון 1:0.

בליגות הנמוכות, אמש נערך גם מחזור משחקי ליגה ב' דרום ב', בסימן המשחק המרכזי המסקרן בין מכבי עירוני אשדוד למ.ס. דימונה. שתי הקבוצות הנחשבות מועמדות ברורות להעפיל לליגה א' דרום אכזבו בסופו של דבר כשסיימו ב-0:0 בלבד. דימונה, שערב המחזור החזיקה בממוצע מדהים של ארבעה שערים למשחק, לא הצליחה למצוא את הרשת אך היא תנסה לשפר את הכוונת ביום שישי נגד שיכון המזרח ואשדוד תתארח בירוחם.

עוד תוצאות: מ.ס. שיכון המזרח – מ.ס. באר שבע 0:1, עירוני נתיבות – הפועל ירוחם 1:0, בית"ר עירוני קריית גת – מ.כ. כסייפה 0:0.

צילום: עודד עמר