בב"ש התלהבו מההופעה של הרוש וסבע: "הרוש השוער הטוב בישראל"

משחק היסטורי לנבחרת ישראל בטרנר

אנשי הפועל באר שבע נכחו אתמול ביציעים באצטדיון טרנר והתלהבו מאוד מההופעה ההירואית אתמול (ראשון) של אריאל הרוש והשער המקפיץ של דיא סבע וגם צדק שנכנס במחצית השנייה המשיך ביכולת הטובה. כל אנשי הצוות המקצועי הגיעו לתמוך בנבחרת כמו כן הבעלים אלונה ברקת שהעניקה יחד עם יו"ר ההתאחדות משה זוארץ את החולצה הממוסגרת לאליניב ברדה בטקס הוקרה מרגש לרגל פרישתו.

צילום: איציק כלפי
צילום: איציק כלפי

"היה מרגש לראות אותם מככבים בטרנר" אמרו בבאר שבע, "אריאל הרוש השוער הכי טוב בארץ והוא נתן משחק ענק. זה נותן סיפוק אדיר לכל המערכת, בטח אחרי כל הבלאגן שהיה בקיץ עם סוגיית השוערים. גם דיא הצטרף לחגיגה עם שער גדול, אין ספק שזה יעזור לביטחון שלהם. רק שימשיכו ככה גם בליגה". אגב, הרוש סבל בסיום המשחק מנפילת סוכר וחש סחרחורות, אך אחרי מספר דקות חש טוב יותר.

השלושה ששיחקו אמש יזכו למנוחה ולאחר מכן יחזרו להכנות של הקבוצה לקראת המשחק הקרוב בשבת נגד הפועל רעננה. מאמן הקבוצה ברק בכר יקבל לרשותו את לואי טאהא ודור אלו שחוזרים מפציעות וכעת גדל כאב הראש של המאמן בעיקר בנוגע למרכז ההגנה. בכר יצטרך לבחור אילו שני בלמים יהוו את מרכז הגנה אחרי ששיר צדק ממשיך את קו השיפור במשחקים האחרונים, אלחמיד חזר נהדר מפציעה ולואי טאהא הבלם הבכיר של ברק בכר בעונה החולפות. לא מן הנמנע שבכר יבחר לעלות במערך של שלושה בלמים כשאלחמיד יעשה את המעבר לקישור במידת הצורך.

בן שהר, שנפצע בניצחון הנבחרת על סקוטלנד, סובל כאמור ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא בספק למשחק הקרוב נגד הפועל רעננה. בבאר שבע מקווים שהפציעה לא תקטע את המומנטום של החלוץ, שחזר לעניינים בגדול עם צמד נהדר נגד מכבי פתח תקווה. במידה ואכן שהר לא יהיה כשיר, עדן בן בסט או חנן ממן מועמדים להחליפו.