הלהיט של הליגה: הפועל ב"ש/ב"ש השפילה 105:73 את הפועל תל אביב

העולה החדשה, הפועל באר שבע/בני שמעון המשיכה בפתיחת העונה החלומית שלה, אחרי שהביסה אמש (שני) את הפועל תל אביב 73:105 בתצוגת כדורסל יוצאת מן הכלל, שכללה 18 שלשות ב-56 אחוזים, ושמרה על מאזן מושלם בהיכל הקונכייה בבאר שבע לאחר שני מחזורים.

אם מישהו חשב שהניצחון הביתי על גלבוע/גליל היה מקרי, אמש הוכיחו חניכיו של רמי הדר כי הם כנראה בדרך להיות הלהיט של הליגה העונה, כשבמחזור הבא מחכה משוכה קשה פי כמה בדמותה של האלופה, מכבי תל אביב.

באר שבע/בני שמעון קלעה באחוזים אדירים מחוץ לקשת (18/32), כשטיילור ברון שוב הצטיין עם 24 נקודות. סמאג’ כריסטון הוסיף 21 נקודות וטראוויס ווריק המתאזרח שהגיע ממכבי אשדוד ממשיך להציג יכולת פנטסטית ואמש הציג מחצית ראשונה אדירה בה קלע 20 נקודות כשהוא מעניש את הפועל תל אביב בכל פעם שעשתה קולות של קאמבק.

מאמן הפועל באר שבע, רמי הדר, סיכם את הניצחון: “אנחנו קבוצה עם קליעה אדירה, קבוצה שאוהבת לשחק ביחד, זה שקלענו 105 נקודות זה מדהים. יש לנו יכולות ומגבלות, אבל כשאנחנו רצים במגרש הפתוח זה נראה מעולה. אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד בדרך שלנו, המשחק מול מכבי תל אביב זה אופרה אחרת, אני לא אופטימיסט מוגזם. הם קבוצה חזקה מאוד, אבל נתכונן ונעשה הכל כדי להמשיך ביכולת הטובה שלנו”.

“יש לנו חבורה של שחקנים שהם קודם בני אדם”, הוסיף המאמן. “אף אחד לא כופה את המשחק על עצמו”, ווריק מתאים לשיטה, שומר גדול ורץ למקומות הנכונים, הוא שחקן שלא צריך איתו יותר ממדי כי הוא יודע את העבודה, הוא השחקן הראשון שהחתמנו ולא סתם”.

אחד המצטיינים במשחק, טיילור ברון, התייחס גם הוא ליכולת הטובה: “היינו קצת מהוססים במשחק הראשון, אבל הפעם עלינו מרוכזים מההתחלה. המטרה שלנו הייתה לשחק חזק ואינטנסיבי ועשינו את זה, עשינו הגנה טובה וקלענו שלשות. משחק טוב שלנו. אנחנו לא חבורת שחקנים של ליגה שנייה, זה שהקבוצה עלתה מהלאומית לא אומר שהיכולת שלנו צריכה להפתיע מישהו, יש לנו המון ביטחון ואנחנו קבוצה טובה שרוצה לנצח כל משחק”.

האם הם יכולים להפתיע את מכבי תל אביב: “יש לי חברים שם, אף פעם אני לא בא למשחק וחושב שאנחנו נפסיד, אז נלך ונשחק משחק טוב ונעשה כל מה שאנו יכולים כדי לנצח אותם”.

צילום: איציק כלפי