באשדוד החמיאו לתצוגה של ג'ראפי, סולומון יעבור צילום

עדיין בצל פרשת יצחק אספה, מ.ס. אשדוד מתקשה לשחזר את היכולת הטובה מפתיחת העונה. אמש (שני) סיימו שחקני מ.ס אשדוד ברגשות מעורבים את המפגש מול הפועל תל אביב אחרי שחילצו 0:0 בזכות יכולת אדירה של השוער הצעיר יואב ג'ראפי שזכה למחמאות רבות מהצוות המקצועי. באשדוד מודים כי עדיין ישנה השפעה של אירועי יצחק אספה על שחקני הקבוצה, ובזמן פגרת הנבחרת ינסו לאסוף את השברים.

מאמן הקבוצה, בובי מילבסקי, שהגיע כהבטחה ועם רוחות של שינוי, עדיין מתקשה לייצב את הסגל שלו ועל אף שקצב הנקודות נחשב לפתיחת העונה הטובה ביותר של הקבוצה מזה שנים, באשדוד מעידים על דאגה מהיכולת ואי היציבות בבחירת המערכים השונים.

באשדוד קיבלו בהפתעה את אי הכללתם של דן ביטון ורומן אבראן בהרכב, ויותר מכך, שיתופו של פיליפ קנזביץ’ המאכזב שלא מצליח להפיק את המצופה ממנו מאז הגיע לקבוצה. דור גלילי, שנכנס ל-11 על חשבונו של אבראן לאחר שלא היה חלק מהסגל במשחקים האחרונים, דווקא זכה למחמאות על תפקודו.

הדבר המעודד בנוסף ליכולתו של ג'ראפי, הוא שיתופו של קשר הקבוצה גדי קינדה אמש. הקשר רשם עד כה 40 דקות בשני המשחקים האחרונים, ואילו אמש שותף למשך מחצית שלמה ונראה חוזר לעצמו אט אט. כזכור, קינדה עבר שיקום לרצועות בברכו, ללא ניתוח וחזר לאחר שמונה חודשים למגרשים בעוד נראה כי ככל הנראה החזרה תושלם כבר במשחק הקרוב כשהוא צפוי לפתוח בהרכב.

בסיום המשחק נרשמה דאגה באשדוד ממצבו של המגן השמאלי אביב סולומון שרשם משחק טוב מבחינתו עד שנאלץ לצאת בדקה ה-81 בגלל כאבים בברך. סולומון הצעיר יעבור ביממה הקרובה בדיקת MRI בברכו כדי לאבחן את חומרת הפציעה. באשדוד מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה, בכל מקרה סולומון יזכה למנוחה בפגרת הנבחרות כך שיוכל להיות כשיר למשחק הליגה הקרוב באצטדיון הי"א מול בית"ר ירושלים האחרונה בטבלה.

קרדיט צילום: טל אקוקה