פשוט גדולים: מהפך מדהים להפועל באר שבע/ב"ש, 83-76 על גלבוע/גליל

המחזור הראשון של עונת 2018/19 בליגת העל בכדורסל ננעל אמש (שני) כאשר העולה החדשה, הפועל באר שבע בני שמעון, גברה 76:83 על גלבוע/גליל בקאמבק אדיר אחרי שכבר פיגרה ב-22 נקודות במחצית הראשונה.

חניכיו של רמי הדר הוכיחו אופי יוצא דופן והמשיכו את היכולת הנהדרת מגביע ווינר, מנגד הקבוצה של אריאל בית הלחמי קרסה במחצית השנייה בדרך להפסד כואב.

החצי הראשון היה חלש מאוד מבחינתה של הפועל באר שבע. היתרון נע מצד לצד בתחילת הרבע הראשון אבל אז גלבוע/גיל רצו 8:0 ואז היתרון גדל עד ל-22 נקודות הפרש, אבל בעזרת סמאג' כריסטון באר שבע ירדה למחצית בפיגור 17 נקודות.

החצי השני היה כל כולו בשליטה של הקבוצה של רמי הדר שהציגה הרבה אופי וחזרה בעיקר בזכות הופעה מצוינת של טראוויס ווריק. יחד עם הקהל הבאר שבעי שדחף את הקבוצה בנוסף לנקודות של סווינג, דונאלדסון וקולמן הורידו את ההפרש ל-2 נקודות בלבד 7 דקות לסיום המשחק.

סווינג וקולמן המשיכו לבלוט בשורות באר שבע והם השלימו ריצה 29:59 אדירה. ההתמודדות הייתה צמודה עד לחצי הדקה האחרונה, אך השחקנים של רמי הדר הוכיחו בסופו של יום עליונות בדקות ההכרעה והשלימו מהפך מדהים בדרך לניצחון היסטורי בליגת העל 83-76.

בלטו בבאר שבע: טיילור ברון 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, טראוויס ווריק 16 נק’ ו-7 ריבאונדים וסמאג’ כריסטון 16 נק’ ו-6 אסיסטים.

ביום שני הקרוב (15.10) תארח הפועל באר שבע/בני שמעון בקונכייה (19:40) את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-2.

קרדיט: איציק כלפי

קרדיט: איציק כלפי