נסיעת הבלהות לערד: "כ-150 נוסעים נדחקו ונמחצו"

הנוסעים שהמתינו אמש בתחנה המרכזית בבאר שבע לקו 388 לערד, לא תיארו לעצמם איזה סיוט הם הולכים לעבור. במשך כשעתיים לא הגיע אף קו וכשלבסוף הגיע הפתרון – הכאוס חגג.

באזור השעה 21:30, הגיעו שני אוטובוסים שלא יכלו להכיל את מספר הנוסעים הרב (כ-150) שכבר חיכו בפתח הרציף. בהקלטות שהגיעו לידנו, נשמע הכאוס ששרר בזמן העלייה לאוטובוסים, שהגיע עד כדי אלימות מילולית.

אור, שנאלצה לחוות את הדוחק הנוראי, סיפרה: "תכננתי לעלות על האוטובוס של השעה 19:45. הגעתי וראיתי שלא מעט אנשים מחכים ברציף, דבר שלא קורה בדרך כלל". בזמן הזה, לא שיערה לעצמה אור שתאלץ לחכות שעתיים עד שתזכה לעלות לאוטובוס, וגם אז, תאלץ להיפצע ולהתעמת מילולית עם נוסעים כדי להגיע לביתה.

"אני יודעת שיש עיכובים בימים הללו, אבל המקרה הזה חריג ומוגזם. בתחנה עצמה, המסכים לא היו מעודכנים. התקשרתי לשירות הלקוחות, וגם שם לא ידעו לתת לי פרטים ולהודיע לי מתי יגיע האוטובוס, למרות שבאתר הם מפנים לשירות הלקוחות 'על מנת להתעדכן בזמן אמת'. באתר האינטרנט, הקווים הופיעו כרגיל, ללא זכר לעיכובים. נאלצתי להיאבק, ממש ככה, באנשים על מנת לתפוס מקום. אם אני בקושי הצלחתי, מה יעשו הקשישים הרבים שחיכו בתחנה? זה היה בזיון. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה. אדרוש פיצוי" סיפרה.

במהלך השבוע, צומצמה מתכונת פעילות התחבורה הציבורית בעקבות חג העיד אל אדחא. גם היום (חמישי) ומחר (שישי) צפויים שיבושים בקווי התחבורה הציבורית. מחברת מטרופולין, מפעילת קו 388, טרם נמסרה תגובה לאירוע הנקודתי. הקטע המלא, שבו נשמעים נוסעים מאיימים האחד על השני בכניסה לאוטובוס, נמצא בעמוד הפייסבוק שלנו.