בוסקילה VS כץ

הבחירות ברשויות המקומיות עתידות להתקיים בעוד כחודשיים וחצי אבל נראה שבאשקלון מערכת הבחירות מגיעה כבר עכשיו לנקודת רתיחה. בשבוע שעבר השיק איתמר שמעוני, ראש העיר לשעבר, את קמפיין הבחירות שלו, באופן מפתיע להשקת הקמפיין הגיע גם השר ישראל כץ מהליכוד אשר הצהיר כבל עם ועדה כי מפלגת הליכוד תתמוך באיתמר שמעוני אף על פי שלמפלגה ישר רשימה בראשות מישל בוסקילה שאמורה לרוץ מטעמה.

הבוקר התראיין בתכניתנו "הבוקר" ברדיו 101.5 מישל בוסקילה, המועמד לראשות העיר אשקלון מטעם מפלגת הליכוד אשר טען כי: "לישראל כץ ולאיתמר שמעוני אין בכלל סיי במפלגת הליכוד" לדבריו השר כץ "עשה שטות מאד גדולה, עלה על במה ויצא חוצץ נגד התנועה שלו, אלה דברים שלא עושים אותם" כשנשאל אם המהלך הזה יפגע בשר כץ בפריימריז ענה: "אם זה יפגע בו? בוא נחכה לפריימריז ואז תראה את התוצאה, אנחנו הרי לא פראיירים אנחנו משחקים פולטיקה"

לבסוף הסביר שמדובר בחיסול חשבונות אישי: "ישראל אמר מישל יש על מה לדבר אם אפשר לעזור לעיר נעזור לה, ואז בשלב מסויים הוא נמתח בכיסא שלו ואמר לי מישל, בוא ניהיה עניינים וישירים, אני היום מתמודד על ההנהגה אתה תומך בי או לא תומך בי, אמרתי לו בצורה ברורה ישראל אני לא תומך בך להנהגת הליכוד, מה שהוא עשה הוא רק חיכה לי"

תגובת השר ישראל כץ טרם התקבלה.

להאזנה לראיון המלא: