אימה במונית

בסוף השבוע האחרון הותקף מאיר כהן, נהג מונית מבאר שבע על ידי נוסעים שהסיע במוניתו לאחר בילוי באחד ממועדוני הלילה בעיר. מאיר נדרש לבדיקות רפואיות אשר נמשכו מספר שעות ולאחר מכן שוחרר לביתו, לדבריו של מאיר הוא עדיין סובל מכאבים בגוף ומשבר באפו, אך אלו רק נלווים לצלקת הנפשית שעבר.

המקרה החל כשעלו הנוסעים למוניתו של כהן ממועדון הבילויים לאחת מהשכונות בעיר, הנסיעה עברה בשלום וללא בעיות, אך עם הגיעם ליעד החל ויכוח בניהם על התשלום, ולבסוף התפשר כהן על התשלום וגבה סכום נמוך יותר משדרש תחילה. עם התשלום יצאו הנוסעים מהמונית בהפגנתיות תוך כדי שהם מקללים אותו. מכאן הדרך לתקיפה היתה קצרה מאד כאשר שניים מהנוסעים תוקפים אותו עד זוב דם והנוסעת הנוספת עומד בצד ללא מעש. לדבריו התקיפה פסקה רק לאחר שהתוקפים שמו לב שפניו זבות דם.

לאחר חקירת פרטי המקרה עצרה משטרת ישראל שלושה חשודים בתקיפת הנהג בשנות ה-20 לחייהם. הודעת המשטרה בנושא: במהלך סופ"ש התקבלה במשטרת ישראל תלונה מנהג מונית בבאר שבע ולפיה משסיים להסיע מס' בליינים אותם אסף ממועדון באזור באר שבע התגלע בניהם סכסוך על רקע כספי והם תקפו אותו, תקיפה מהלכה נחבל בפלג גופו העליון. במשטרת ישראל נפתחה חקירה תוך שימוש במגוון כלים על מנת לעמוד על טיב האירוע ולהביא למעצר החשודים. בפעילות משטרתית נרחבת ומורכבת, אותרו ונעצרו במספר מקומות בארץ (ירושלים, תל אביב, רחובות) שלושה מהחשודים (25,25,27) בתקיפת הנהג.

הבוקר התראיין בתכניתנו "בוקר טוב דרום" התראיין מאיר כהן, נהג המונית אשר הותקף בידי נוסעיו במהלך סוף השבוע וסיפר על פרטי המקרה והשתלשלות האירועים, בדבריו סיפר כי אינו יודע אם יוכל לשוב לעבודתו כנהג מונית.
להאזנה לראיון המלא: