ח"כ אורן חזן: "אם רג'וב כל כך רוצה להתעסק בכדור, אולי נפגיש אותו עם כדור M16"

טרור העפיפונים לא פוסק. במהלך סוף השבוע הוצתו למעלה מ-50 שריפות ביישובי עוטף עזה, והנזק רק ממשיך לגדול. היום צפוי הקבינט המדיני בטחוני להתכנס לדיון בנושא זה וכן בנושא המצב ההומניטרי ברצועת עזה.

חבר הכנסת אורן חזן ביקר בתכניתנו 'בוקר טוב דרום' את הממשלה: "שמעתי שר לא רלוונטי (הכוונה לשר צחי הנגבי) שאומר שהוא לא מתרגש מעפיפונים. בסך הכול נשרפו כמה שדות ונפצה את החקלאים. אנשים לא מבינים שטרור העפיפונים הוא טרור מסוכן. באותו יום שהגיעו 40 אלף מחבלים לגדר וחיסלנו 52 מהם – אף כלב לא הגיע לגדר יום לאחר מכן, כי הבינו שאנחנו לא משחקים משחקים. לאט לאט, הם יבינו שחזרנו להיות רחמנים בני רחמנים. יש אצלנו הבנה פסולה שכאשר אנחנו רחמנים בני רחמנים אנחנו חושבים שמדובר בעוצמה מוסרית אבל הצד השני, האויב, מפרש את זה אך ורק כחולשה"

כאשר הועלה נושא ביטול המשחק מול ארגנטינה, חבר הכנסת חזן, כהרגלו, לא חסך במילים וברעיונות: "אומר המחבל זאחלקה שגם אם המשחק היה בחיפה הייתה התנגדות וגם ה-BDS לא אומר שזה בגלל ירושלים אלא בגלל שזה ישראל. אם ג'יבריל רג'וב כל כך רוצה להתעסק עם כדור, אולי נפגיש אותו עם כדור M-16. אולי הגיע הזמן שבמקום לתת במה למחבלים בחליפות – נוריד להם את הראש"

בנוסף, חשף ח"כ חזן כי הוא עובד על תכנית שתפצה את חובבי הכדורגל הישראלים נוכח ביטול המשחק מול ארנגטינה. כך גילה: "אני בימים הקרובים עובד על מהלך כדי לעשות הפתעה מסוג אחר לאוהדי הספורט. בימים האחרונים התחלנו לקדם פנייה למספר קבוצות בעולם. אנחנו נמתין בסבלנות ולא צריך לרתום את העגלה לפני הסוסים". מגיש המשדר, דוד יוסוב, הציע לקדם את האירוע באצטדיון 'טוטו טרנר' בבירת הנגב ועל כך ענה חזן: "אני לא פוסל את זה"

להאזנה לראיון המלא