מורי הנהיגה באזור הדרום מתלוננים על מחסור בטסטים. הם טוענים שהתלמידים נאלצים לחכות חודשיים עד שלושה לטסט חוזר ובינתיים משלמים לא מעט כסף על שיעורי הנהיגה. המחסור במבחני הנהיגה הוא לא חדש אבל בחודשים האחרונים המחאה בנושא הגיעה לכותלי בג"ץ שדן בסוגיה והכריע כי על פי תקנה 209 של חוקי התעבורה משרד התחבורה יצא עם ידו על העליונה ולא יחול שינוי בנושא בעתיד הקרוב. לפי תקנה 209, זמן ההמתנה בין טסט לטסט יכול להימשך עד שישה חודשים. ההשלכה של תקנה זו אומרת כי תלמיד שנכשל בטסט ראשון, גם אם נכשל על דבר של מה בכך, יצטרך לחכות למעלה מחודשיים לטסט הבא ובזמן זה לשמור על כשירות נהיגה שמשמעותה שיעור או שניים לפחות בשבוע. דבר שיכול להגיע לסכומים של אלפי שקלים בין טסט לטסט. גזרה כזו, של סכומים כל כך גבוהים, תקשה מאוד על הנהגים החדשים ובמיוחד על הוריהם. מעבר לעלות הכספית הגבוהה של הנושא הזה, קיים הקושי של שילוב לימודי הנהיגה יחד עם הבגרויות בבית הספר. במידה ותלמיד נכשל בטסט, הדחייה במספר חודשים עד הטסט הבא עלולה להיכנס לתקופת הבגרויות ולהעמיס על התלמיד יתר על המידה. וועד מורי הנהיגה זועמים על החלטת בג"ץ בנושא שאף פסק כי עליהם להוציא סכום של 20 אלף ש"ח טרחת עורך דין. האזינו לראיון שערכנו הבוקר עם אבנר בנדיקט מוועד מורי נהיגה ועם יו"ר מועצת הנוער בבאר שבע זיו ברבי. האזינו לראיון בתכניתנו "בוקר טוב דרום".