מליקסון לא התאמן, עדיין בספק גדול לגמר הגביע

הפועל ב"ש כבר שכחה את התבוסה בשבת למכבי חיפה ומתמקדת כעת בהכנות לגמר גביע המדינה ביום רביעי (20.30, סמי עופר) מול מכבי ת"א. הקבוצה מבירת הנגב משתוקקת לתואר ראשון מזה 18 שנה ולהנפה ראשונה של הבעלים אלונה ברקת בליגת העל (זכתה בגביע הטוטו בלאומית).

בבירת הנגב דואגים לכשירותו של הקשר מאור מליקסון שגם היום לא הצליח להתאמן עם חבריו וערך טיפולים בלבד. מחר ינסה מליקסון לחזור לאימונים מלאים ואם לא יצליח לעשות זאת, יחמיץ את גמר גביע המדינה.

המאמן אלישע לוי המשיך באימון שחרור נוסף לחניכיו כהכנה לשבוע העמוס שצפוי להם ולא תרגל את ההרכב. במידה ומליקסון לא יהיה כשיר למשחק הזה, צפוי רועי גורדנה לפתוח לצידו של מאור בוזגלו בקישור ואליניב ברדה שממשיך לערוך אימונים מלאים מועמד לחזור להרכב.

בתוך כך, אוהדי הקבוצה ממשיכים בזעם על משטרת ישראל וההתאחדות לכדורגל על כך שלא מאפשרים להם להכניס דגלי פריסה וקונפטי לאצטדיון. "הפסד כספי עצום, בזבוז שעות עבודה של אנשי הארגון, הקצאת משאבים בלתי נגמרת, הכול נזרק לפח בגלל אותה החלטה", אמרו.

האוהדים המתוסכלים פנו לבעלים אלונה ברקת, להתאחדות לכדורגל ואפילו לשר הפנים החדש ואוהד הקבוצה סילבן שלום כדי לעזור בשינוי ההחלטה, אך בינתיים ללא הועיל. "אין עם מי לדבר והסחבת נמשכת. אנחנו מבקשים שיעזרו לנו להילחם במלחמה שאין מוצדקת ממנה", אמרו.

ממשטרת מחוז חוף נמסר בתגובה: "אנחנו לא מאשרים דגלי פריסה כי אנחנו צריכים לשמור על ביטחונם של האנשים ולאור מידעי עבר שקיבלנו הדגלים הללו מהווים קרקע פורייה להסתרת אבוקות, חזיזים וזיקוקים ואמצעי לחימה שונים.
נושא המאמצים והעלויות של האוהדים הם לא שיקול בשמירת על ביטחונו של הציבור".