שש ב"ש: האדומים חוזרים הערב לסמי עופר

אחרי שהתאמנה כל השבוע בשתי קבוצות נפרדות (אחת בב"ש, אחת בשפיים), הפועל באר שבע התאחדה אתמול לצורך האימון המסכם לקראת המשחק הערב (חמישי, 18:00, סמי עופר) נגד מ.ס. אשדוד. בין כל הבלאגן, המפגש נגד הקבוצה מעיר הנמל ששותפה לבאר שבע במטחי הרקטות במבצע 'שומר החומות' הוא קריטי עבור באר שבע שרוצה להתקרב למקום הרביעי בטבלה.

שחקני הפועל ב"ש. צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

"יהיה מאוד מוזר לשחק במצב כזה, אבל אין ברירה", אמרו בבאר שבע, "שתי הקבוצות לא התכוננו בצורה אופטימלית בכלל והראש בשבוע וחצי האחרון לא היה בדיוק בכדורגל. יחד עם זאת נשחק בשביל האוהדים שרוצים קצת להתאוורר מכל החדשות והאזעקות שמטרידות אותם בכל פעם מחדש".

הפרט הפיקנטי סביב המשחק הזה הוא שהאדומים ישחקו באצטדיון בחיפה שש שנים בדיוק אחרי אותו גמר גביע מול מכבי תל אביב שבו הובסו 6:2 והפעם הם מקווים להשיג תוצאה טובה יותר.

למשחק נגד מ.ס. אשדוד (שאגב מחזיקה במאזן מושלם העונה מול באר שבע) החבורה של רוני לוי מגיעה כאמור אחרי שתי תוצאות תיקו נגד המוליכות מכבי חיפה ומכבי תל אביב, כאשר בבאר שבע היו מרוצים בעיקר מהדרך, אך לכל מי ששכח לאדומים אין עדיין ניצחון בפלייאוף העליון.

לרשותו של לוי יעמוד סגל חסר בעיקר במרכז ההגנה, כאשר חאתם עבד אלחמיד ולואי טאהא ייעדרו בגלל פציעות ואילו אלטון אקולטסה ייעדר בגלל חמישה כרטיסים צהובים. במרכז ההגנה לצד מיגל ויטור אמור לעלות איתן רצון במקומו של חאתם עבד אלחמיד, כאשר את אקולטסה צפוי להחליף רותם חטואל.

קבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע תצא הערב (19:30) למשחק חוץ מול האחרונה בטבלה עירוני נהריה ללא אריק גריפין שעזב את ישראל בגלל המצב הביטחוני. ניק הורנסבי יירשם במקומו של הפורוורד המצוין.