מפגינים כדי למנוע את התאונה הבאה

מפגינים כדי למנוע את התאונה הבאה: תושבי המושבים תדהר, ברוש ותאשור, מוחים בימים אלו להצבת רמזור בצמתים המסוכנים המובילים ליישובים לאור ריבוי התאונות במקום. ממשרד התחבורה נמסר לרדיו דרום: מקדמים הקמת מערכת רמזורים.

אם אתם נוסעים בכביש 25 לכיוון נתיבות ודאי הבחנתם בשבועות האחרונים בשלטי מחאה בצומת תדהר שבדרך. תושבי המקום החלו למחות בצמתי הגישה למושבים תדהר, ברוש ותאשור בדרישה להציב רמזורים וזאת בעקבות ריבוי תאונות במקטע. ביום שישי האחרון מחו התושבים בצומת וציינו כי במהלך החודש האחרון התרחשו בצומת לא פחות מ-13 תאונות דרכים.

צילום: טל מגרה

חיים לזמי תושב מושב תדהר וחבר הוועד המקומי בתדהר, סיפר הבוקר בראיון ל'בוקר טוב דרום' על הסכנה בצומת "הצומת מאוד רחב ומאוד גדול עם שדה ראייה מינימלי. מה גם שהאפשרות לחצות אותו, לא קיימת מצד אחד ואנשים בעצם עוברים על החוק וחוצים קו הפרדה רצוף. בשנים האחרונות היו שתי תאונות קטלניות. משנת 2017 ועד היום היו 21 תאונות מדווחות, כמובן שהיו יותר תאונות לא מדווחות שהן רק פגיעה ברכוש".

במשרד התחבורה מסרו אתמול לרדיו דרום כי "בימים אלה משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל מקדמים פרויקט להסדרה בטיחותית מלאה של הצומת באמצעות מערכת רמזורים".

חיים הוסיף על הודעת משרד התחבורה וציין כי "אני שמח לדעת שכנראה מה שאנחנו עושים עם הרגלים עובד, אבל אנחנו לא נפסיק, אנחנו נפגין מדי שבוע ונחסום את הצומת המדובר, כי ההבדל בין אישור לרמזור ועד שיציבו אותו, יכול להיות גם בעוד שנים. אנחנו רוצים שזה יקרה בזמן הקרוב."

להאזנה: