"חלקים מהטיל ששוגר הלילה פזורים בשטח הנגב"

"חלקים מהטיל ששוגר הלילה פזורים בשטח הנגב"

תקיפה צה"ל בסוריה, קרדיט:'ידיעות מהשטח'

לילה מתוח עבר על תושבי הדרום כאשר הופעלה אזעקה בסמוך לשעה 1:40 לפנות בוקר, בכפר בדואי באזור דימונה ובכמה מקומות נוספים באזור, בעקבות שיגור טיל קרקע אוויר מסוריה לעבר מטוסי חיל האוויר. תושבים דיווחו כי נשמעו הדי פיצוצים באזורים נרחבים בארץ, מהנגב ועד ירושלים ואזור מודיעין. בתגובה תקף צה"ל את הסוללה ששיגרה את הטיל וסוללות טילי קרקע אוויר נוספות בסוריה. על פי הדיווחים, ארבעה חיילים סורים נפצעו בתקיפה.

בראיון בתוכנית הבוקר "בוקר טוב דרום" הדגיש ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת נגב, כי ייתכן ויש חלקים של הטיל פזורים בשטח המועצה וביקש מתושבי הנגב "לגלות הערנות יתרה היום, לפתוח את העיניים ואם משהו נראה חשד להתקשר ישר למשטרת ישראל, כמובן שלא לגעת ולא להתקרב".

תקיפה צה"ל בסוריה תיעוד 'ידיעות מהשטח'

ראש עיריית דימונה, בני ביטון הגיב לאירועים וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "תושבים יקרים, בהמשך לתקרית הביטחונית שקרתה הלילה ובניגוד לשמועות שמופצות, אין מדובר בשיגור מכוון, אלא בטיל תועה שלא גרם לפגיעה בגוף וברכוש. שוחחתי עם כלל גורמי הביטחון ועודכנתי כי המצב בשליטה מלאה של הצבא. ניתן להמשיך בשגרה היומיומית ולהיות בטוחים שאנחנו מוגנים ע"י צבא ההגנה לישראל.

דובר צה״ל מסר כי בעקבות זליגת ירי של טיל קרקע אוויר לעבר שטח ישראל שוגר מיירט הגנה אווירית. עדיין נבדק אם בוצע יירוט בפועל. עד כה לא יודעים כיצד טיל הנ״מ עשה את דרכו עד לדרום הארץ, הנושא מתוחקר.

להאזנה: