מכירת הכרטיסים לבני יהודה עדיין לא החלה, המשטרה נערכת לכניסת 3800 צופים בלבד

מכירת הכרטיסים לבני יהודה עדיין לא החלה, המשטרה נערכת לכניסת 3800 צופים בלבד

אוהדי הפועל באר שבע מחכים בקוצר רוח לחזרה ליציעים במגרש הביתי שלהם, אך מכירת הכרטיסים למשחק הגורלי במוצאי שבת נגד יוסי אבוקסיס ובני יהודה תל אביב עדיין לא החלה. הסיבה? נכון לרגע זה, אצטדיון טוטו טרנר לא מוכן להכיל כניסת 5000 צופים. מצב כזב זה צפוי לאכזב סדר גודל של כ-1000 אוהדים, שיירדו מהמכסה שיכולה הייתה להיכנס לאחר הודעת משרד הבריאות אתמול (שלישי).

עד להודעת משרד הבריאות על הרחבת הקהל באולמות התרבות ובמגרשי הספורט לכניסה של 30% מתפוסת המקום באולמות ובאצטדיונים גדולים ועד 5,000 צופים, התנהל מירוץ סביב השעון. עיריית באר שבע, המפעילה את המתקן, והנהלת הפועל באר שבע עושים מאמצים גדולים להיערך לכניסת קהל גדולה יותר, זאת לאחר שכבר קיבלו את כל האישורים לכניסת 1500 צופים.

נכון לרגע זה, משטרת ישראל ואנשי אצטדיון טרנר ערוכים להכשרת היציע הדרומי ויציע הצפוני שיכילו מחצית מתכולתם, כ-1600 צופים כל אחד. בנוסף, היציע המערבי שאוכלס עד כה באנשי מנהלה ותקשורת צפוי להכיל כ-200 אוהדים נוספים, מה שאומר שאם לא יוכלו להכשיר את היציע המזרחי הגדול (המכיל כעת ציוד רב הקשור לעבודות השיפוץ באצטדיון) רק כ-3800 צופים טרנר יוכל להכיל.