באר שבע הביסה 0:7 את דימונה; אקולטסה לא שותף ובספק גדול לשבת

בהפועל באר שבע רוצים להתאושש בסוף השבוע מהפתיחה החלשה מאוד בליגה, עם 6 נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות, כשיתארחו בשבת אצל מ.ס. אשדוד לדרבי של הדרום.

הבוקר, חניכיו של יוסי אבוקסיס ערכו בבית האדום דרבי דרומי נגד העולה החדשה לליגה א' דרום, מ.ס. דימונה, כהכנה אחרונה לקראת המשחק בשבת. כזכור, בשבוע שעבר קיימו בבאר שבע משחק אימון נגד קבוצת ליגה א' נוספת, עירוני כסייפה, שנגמר בניצחון 0:1 אדום משער של שחקן הנוער רום אליגון.

אבוקסיס עלה בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, ללא הפצועים מיגל ויטור (קרע בארבע ראשי) ואלטון אקולטסה (מתיחה במפשעה) וללא אור דדיה ותומר יוספים שנמצאים בנבחרות ישראל. המאמן המשיך עם מערך 3 הבלמים.

אגב, בצוות המקצועי מודאגים ממצבו של אקולטסה שסובל כבר חודש ממתיחה טורדנית במפשעה, שהחמירה בהפסד לאייר לברקוזן לפני שבועיים. אקולטסה ינסה להתאמן בימים הקרובים וההחלטה לגביו תתקבל באימון המסכם, כרגע הסיכויים לכך נראים לא גבוהים.

בזמן משחק האימון גל לוי ועמית ביטון שנפצעו ברצועה הצולבת לפני 3 חודשים, התאמנו במגקש האימונים הסמוך עם מאמן הכושר אודי בן שמחון. השניים מתקדמים בקצב טוב אחרי שבחרו לוותר על ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת.

בדקה השנייה של המשחק באר שבע כבר עלתה ל-0:1 בזכות שער נהדר של מרסלו מלי הארגנטיני מ-20 מטרים. באר שבע המשיכה להגיע למצבים ובדקה ה-30 ז'וסואה הכפיל את היתרון ובדקה ה-35 הפורטוגלי כבש צמד עם בעיטה באומנות מ-18 מטרים, אחרי בישול של מריאנו באריירו.

אבוקסיס ביצע 6 שינויים במחצית וזה לא מנע מבאר שבע לעלות בדקה ה-46 ליתרון של 0:4 מרגליו של סינטיהו סלליך. הלחץ של באר שבע נמשך ובדקה ה-52 מני אגאי הנבחן מדימונה כבש שער עצמי ואת החמישי עבור האדומים.

בדקה ה-60 בבאר שבע הכניסו 5 שחקני נוער ונבחן אחד מבאקה אל גרביה בשם מוחמד ביאדסה בן ה-18 המכונה במגזר 'היהלום של באקה' והותיר רושם חיובי. המשחק החדש צדדי המשיך גם בהרכב המשני ובדקה ה-65 רמזי ספורי כבש את השישי, 7 דקות לאחר מכן איתמר שבירו הצטרף לחגיגה עם השביעי במשחק אחרי בעיטה נהדרת מקצה הרחבה.

מ.ס. דימונה: גל נבון; עמית גבאי, אבי מסיקה, אבירם אוחנה, יואל גנון; נועם דיעי, משה אסולין, סולימאן אבו כף, פיראס עוואד, יקיר אלפי; משה פרץ.

עוד שותפו: גד עובדיה, מור כהן, ניב מלכה, דניאל שטרית, עילאי קרמני, ויקטור פרץ, עילאי בן שטרית, אוראל חורב ומני אגאי.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; דוד קלטינס, מרוויח קבהא, לואי טאהא, שיר צדק, שון גולדברג; מרסלו מלי, מריאנו באריירו, ז'וסואה; ג'ונתן אגודלו, אנתוני וארן.

עוד שותפו: דודי טוויטו, רמזי ספורי, סינטיהו סלליך, רותם חטואל, איליי מדמון, איתמר שבירו, מוחמד ביאדסה, רז רחמים