אריאל הרוש מקיים מו"מ מול באר שבע להתרת חוזהו

אחרי שחזר להתאמן עם הפועל באר שבע מתוקף חוזהו המסתיים בסוף העונה, שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש נמצא במשא ומתן מתקדם עם הנהלת האדומים להתרת חוזהו. למרות שבשנים האחרונות היו לבאר שבע שני שוערים ישראלים בכירים, הפעם בגלל תוכנית הקיצוץ הכלכלית במועדון מעדיפים להיפטר מחוזהו של השוער ולחסוך סכום כספי בחודשים שנותרו. בבאר שבע אישרו כי מתקיים משא ומתן בין הצדדים, "כשיהיה מה להודיע – נודיע", אמר גורם במועדון ל-'רדיו דרום'.

גם הרוש עצמו מעדיף להתיר את חוזהו, המוערך בכ-230 אלף אירו, כדי להתרכז בחיפוש אחרי קבוצה חדשה. סוכניו של הרוש, האחים קצב, מנהלים את המשא ומתן מול מנכ"ל הפועל ב”ש, אסי רחמים, בתקווה להגיע לסיכום עד החזרה של השוער ממשחקי הנבחרת. עד כה ישנן שתי אפשרויות למתווה ההתרה, כאשר המחלוקת היא לגבי אחוז הקיצוץ שהרוש אמור לוותר.

בבאר שבע ניסו לשבור שגרה וערכו הבוקר אימון בחוף הים בעיר אשקלון. בצוות המקצועי קיבלו באכזבה את תוצאת הבדיקה של הבלם הפורטוגלי והקפטן מיגל ויטור שצפוי להחמיץ את המשך הקמפיין האירופי ולהיעדר משלושת המשחקים שנותרו בבית ג'. כעת ממתינים לתוצאת הבדיקה של הקשר רמזי ספורי, שנפצע במשחק האימון נגד עירוני כסייפה