שבוע לפני סלאביה: בבאר שבע עוקבים אחרי השחקנים שיצאו מהבידוד

שבוע לפני המשחק נגד סלאביה פראג בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית באצטדיון המושבה, בבירת הנגב ממשיכים בשגרת האימונים בסגל חסר. הצוות הרפואי עוקב באדיקות אחרי המצב הרפואי של שחקני הקבוצה והצוות המקצועי שנמצאו חיוביים בבדיקות הקורונה שנערכו לפני כשבועיים. חלק מהשחקנים עשויים לצאת מהבידוד בכפוף לאישור רפואי כבר ביום שישי או שבת.

יחד עם זאת, שחקנים שייצאו מבידוד לא יוכלו לחזור לאימונים בלי לערוך בדיקות רפואיות נוספות, בהתאם לדרישת אופ”א, ולעבור אותן בהצלחה. במועדון קבעו לכל השחקנים שיצאו חיוביים לנגיף בדיקות, חלק מהם יעברו בדיקות של תפקודי ריאה, אקו לב ובדיקות מאמץ כבר ביום ראשון, ואם יקבלו תוצאות חיוביות יוכלו לחזור לפעילות. דוד קלטינס יצא היום מהבידוד ומחר צפוי להצטרף אליו גם המגן נועם גמון והבלם איתן רצון. מאמן הכושר מיכאל יצא גם כן מהבידוד ויקח חלק באימון היום, גילי בן נחום עדיין לא מורשה.

בנוסף אוהד לויטה, איליי מדמון ומריאנו בריירו צפויים לצאת מהבידוד, כל גם המנכ"ל אסי רחמים. בתחילת השבוע שחקנים נוספים צפויים לצאת לבידוד, אולם לא ברור אם יוכלו לקחת חלק במשחק נגד סלאביה פראג ביום חמישי הבא, כאשר השחקן המשמעותי ביותר שנמצא בספק הוא הכוכב הגדול זוסואה פשקיירה.