בב"ש סיימו את ההכנות לפלזן: "הם פייבוריטים לגמרי"

בהפועל באר שבע סיימו אמש (רביעי) את ההכנות לקראת המשחק הערב (חמישי, 20:30, שידור חי וישיר ברדיו דרום החל מהשעה 20:15) נגד ויקטוריה פלזן במסגרת שלב הפלייאוף והמכריע על הכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית. לאחר האימון המסכם עשו את דרכם השחקנים לבית מלון בתל אביב, שם ישהו בבידוד עד היציאה לאצטדיון המושבה בפתח תקווה.

במועדון מרוצים מכך שתוצאות בדיקות הקורונה הראו כי כל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי וההנהלה שליליים לנגיף, כך שיש בבאר שבע סגל מלא למשחק נגד הצ'כים. מאמן באר שבע יוסי אבוקסיס תרגל באימונים האחרונים מספר מערכים. אבוקסיס רוצה לעלות במערך של שלושה בלמים כשמרוואן קבהא יהיה זה שיעשה את המעבר מההגנה לקישור במקרה הצורך ומריאנו באריירו יהיה הקשר האחורי.

למעט המערך, אבוקסיס צפוי להמשיך עם אותו הרכב שהביס את מאת'רוול 0:3 בשבוע שעבר. בקבוצה הזהירו את השחקנים מהכלים ההתקפיים המצויינים של ויקטוריה פלזן, שכבשו בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות כעשרה שערים.

"פלזן קבוצה נהדרת, לא פגשנו קבוצה ברמה שלה בקמפיין הזה", אמרו בקבוצה, "יש לה הרבה שחקנים טובים, בעיקר בחלק ההתקפי. הם פייבורטים לגמרי, אנחנו הגענו למעמד הזה שנה שנייה ברציפות ולעבור אותו זה לא פשוט בכלל. נצטרך שכולם יגיעו מרוכזים וחדים, כל טעות שנעשה אנחנו נשלם עליה ואין דרך חזרה".

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, לואי טאהא, מרוואן קבהא, שון גולדברג; מריאנו באריירו, ז'וסואה פשקיירה, אלטון אקולטסה, סינטיהו סלליך; ג'ונתן אגודלו.