הפועל ב"ש פתחה את אימוניה לעונת 20/21

הפועל ב"ש פתחה את אימוניה לעונת 20/21

אחרי עונה לא פשוטה שהסתיימה בטעם טוב, מחזיקת גביע המדינה, הפועל באר שבע, פתחה הבוקר (שלישי) את האימונים לקראת עונת 2020/21. בשל הנחיות משרד הבריאות, האימון ייערך ללא קהל.

בסגל הקבוצה שיחל את האימונים אפשר יהיה למצוא את אוהד לויטה, עמית קרן, רז רחמים, לואי טאהא, עמית ביטון, שיר צדק, נועם גמון, בן ביטון, אור דדיה, דודי טוויטו, שון גולדברג, דוד קלטינס, מרואן קבהא, איליי מדמון, נתי אסקיאס, תומר יוספי, רועי אזוט, נאור סבג, גל לוי, רמזי ספורי, סהר קסלר, רואי אביטן, עבדאללה אבו עבד, איתמר שבירו, אנתוני וארן וקייס גאנם.

אימון הפתיחה יצא כאמור לדרך ללא שלושת השחקנים הזרים של הקבוצה, שיחזרו ארצה בתחילת אוגוסט ויוכלו להתאמן בנפרד בהתאם למתווה שהושג בין מנהלת הליגות לכדורגל למשרד הבריאות. פנים חדשות נוספות באימונים יהיו של מאמן השוערים החדש של הקבוצה, גילי בן נחום.

בתוך כך, במקרה שבו אצטדיון טוטו טרנר לא יוכל לארח את משחקי מוקדמות הליגה האירופית, משחקים אלו ישוחקו באצטדיון המושבה בפתח תקווה. ב-10.8 תתקיים הגרלת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. כמו כן, אצטדיון "טדי" צפוי לארח את משחקי ליגת הבורסה לניירות ערך של הקבוצה.