ללא המנודים: הפועל ב"ש פותחת את האימונים

העונה החדשה של הפועל באר שבע כבר כאן. 22 ימים חלפו מאז התבוסה המשפילה למכבי תל אביב בטוטו טרנר ששמה תמרור אזהרה בוהק בנגב לבצע מהפכה של ממש כדי להחזיק את הברק לברק בכר ובכלל למועדון שעשה חיל בשנים האחרונות.

עם סגל "צעיר ורעב" יותר, בבאר שבע מקווים שהצליחו להכיל לפחות חלק מהמסקנות מהעונה האחרונה, לכן בסגל הרחב של האדומים באימון הפתיחה הערב נראה לא מעט שחקנים צעירים ואלמוניים ממה שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות.

שחקני קבוצת הנוער והמושאלים שזומנו לאימון הבכורה יגיל אוחנה, איתמר שבירו, עמית ביטון, בני נתן, נועם דיעי, נתי אסקיאס, עילאי טרוסט, אור דדיה ורז רחמים ינסו להרשים את ברק בכר. שלושת שחקני הרכש הישראלים, גל לוי, נאור סבג ושון גולדברג יערכו את אימון הבכורה שלהם באדום אליהם יצטרפו גם צמד הזרים החדשים, חוסה אנחל קאריו וג'ימי מרין שנחת אמש (שבת) בנתב"ג. שחקני הנבחרת, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא, בן שהר ואריאל הרוש שלא טעמו את טעם הפגרה, קיבלו שבוע חופש נוסף כשאת אימון הפתיחה שלהם יערכו כנראה במחנה האימונים בפולין.

למרות האימון שאמור להיות חגיגי יחסית, הסיפור הוא ארבעת שחקני הקבוצה שלא נמצאים בתוכניות לעונה הקרובה. דור אלו, שיר צדק, חן עזרא ועדן בן בסט שקיבלו הודעה כי הם אינם בתוכניות לעונה הקרובה, התבקשו להגיע בנפרד מיתר שחקני הסגל עד שימצאו קבוצה חדשה. העניין מעורר זעם גדול בקרב אותם שחקנים, שהתאמנו יחד עם מאמן הכושר מיכאל ברוש.

בסביבת אותם שחקנים לא מכוונים לעבור על הנושא על סדר היום ושוקלים לפנות לערכאות משפטית במידה ותוכנית האימונים לא תעמוד ברמה המתאימה עבורם. מבחינת הפועל באר שבע, אין טעם שאותם שחקנים שאינם בתוכניות יפתחו את העונה יחד עם הקבוצה כבר עכשיו כאשר רוב קבוצות ליגת העל פותחות לראשונה את האימונים בחודש הבא. "אם הם היו חותמים בקבוצה אחרת, הם היו ממשיכים את החופשה ומתחילים להתאמן בחודש הבא, אבל הם יקבלו בכל מקרה תוכנית אימונים ראויה" אמר גורם בקבוצה.

בתוך כך, יחד עם הקשר ג'ימי מרין, נחת קוסטה ריקני נוסף המיועד לקבוצת הנוער של המועדון בשם ראשיר פרקינס. הקשר האחורי בן ה-18, משתייך לסגל נבחרת קוסטה ריקה עד גיל 20 ומחזיק בנתונים פיזיים מרשימים. בעונה האחרונה רשם 20 משחקי ליגה במדי לימון מהליגה הראשונה בארצו ממנה גם הגיע מארין.

 

צילום: בן בודה