אווירה קשה בבירת הנגב אחרי ההפסד הכואב אמש בנתניה למכבי תל אביב

בבאר שבע אמנם ידעו על פערי הכוחות אבל ידעו שהם מסוגלים לצאת עם יותר. "אני לוקח אחריות על השער שספגנו", כך התנצל מרואן קבהא בהפסקת המשחק בחדר ההלבשה בפני חבריו לקבוצה בעקבות שער החובה הראשון שספגה באשמתו הישירה. זה בעצם השער שמאוחר  יותר סלל את הדרך לתבוסה הקשה 3:0 מול מי שככל תהיה האלופה, מכבי תל אביב. בסיום המשחק הייתה דממה מוחלטת בחדר ההלבשה ונראה ששחקני הקבוצה השלימו עם אובדן האליפות וינסו מעכשיו להתרכז באיך להשיג כרטיס לאירופה דרך המקום השני או להתקדם כמה שיותר במפעל גביע המדינה.

הביקורת העיקרית, ולא בפעם הראשונה העונה, הופנתה לעבר משחק ההגנה של הקבוצה שרחוק מלהשביע רצון. אחד השחקנים הסביר: “כמו שמכבי ת"א עשתה הגנה גם אנחנו כקבוצה צריכים לדעת לעשות הגנה. לא יכול להיות שמכבי ת"א תגיע שוב שוב עם הפנים מול ההגנה שלנו ואף אחד לא עוצר אותם הרבה לפני כן. מכבי ת"א של העונה מזכירה את הקבוצה שלנו משנה שעברה. הבעיה העיקרית שלנו היא שיש חוסר תשוקה וחוסר רעב. יש לנו כבודדים שחקנים יותר טובים מאלה של מכבי ת"א אבל כאשר דברים לא הולכים מתחילת העונה ואין חשק לשחק אז טבעי שיש ירידת מתח”.

ב"ש, ואין זה סוד, שואפים לבצע מספר שינויים מצומצם בסגל השחקנים. נראה שלא יהיה מנוס מלצרף חלוץ מרכזי קלאסי שיודע את מלאכת הבקעת השערים. מיגל ויטור יחזור בהדרגה ובכך יפתור חלקית את הבעיות במרכז ההגנה. גם אריק סאבו יצטרך להשתפר בצורה קיצונית אם הוא שואף להמשיך ולקבל דקות משחק. בבאר שבע כבר מסתכלים למשחק הבא בשבת נגד מ.ס. אשדוד בו צפויים להיות מספר שינויים בדגש על שחקני החלק האחורי שסובלים מפציעות. מי שיחמיץ את המשחק בוודאות הוא חאתם אלחמיד שקיבל כרטיס צהוב אולם מספר שחקנים נוספים ייעדרו בשבל פציעות.