הגיעו לליגה: ניצחון שני ברציפות למ.כ. באר שבע, עלתה למקום ה-10 בטבלה

הגיעו לליגה: ניצחון שני ברציפות למ.כ. באר שבע, עלתה למקום ה-10 בטבלה

המחזור ה-7 בליגת ווינר בכדוריד יצא אתמול לדרך, עם הפתעת ענק. קבוצת הכדוריד מ.כ באר שבע, האחרונה בטבלה, רשמה אמש (שני) ניצחון שני רצוף – 24:25 – דרמטי, בחוץ, על א.ס רמת השרון משער ניצחון של הסרבי מילוש בואישיץ' בשניות הסיום.

המשחק לכל אורכו היה מאוד דרמטי וצמוד לכל אורכו, כשהמארחת מרמת השרון נקלעה לפיגור שער אחד ב-10 הדקות האחרונות. למרות זאת, היא הצליחה לבצע מהפך ל 21:22, אבל החבורה של אבנר דרורי החזירה במהפך משלה עד לשיוויון 24:24.

בדקה האחרונה לסיום המשחק הגיע הסרבי בויאשיץ' וכבש את השער המכריע הכל כך חשוב מבחינתה של באר שבע. בנוסף, הדרמה נמשכה עד לשניות הסיום כאשר שוער הקבוצה, גל הרשקוביץ, הספיק לעצור זריקת פנדל של רמה"ש בשניות הסיום.

לבסוף, ניצחון ענק של מ.כ. באר שבע שקטעה רק ביום שישי האחרון רצף של 5 הפסדים רצופים עם הניצחון ההיסטורי 24:26 על מ.כ. חולון. אחרי הניצחון החשוב אתמול, חניכיו של אבנר דרורי עוזבים מהמקום האחרון ועולים למקום ה-10 בטבלה עם 4 נקודות, אחת פחות מרמת השרון שבמקום ה-שביעי.

צילום: נווה סגל
צילום: נווה סגל

כבשו לבאר שבע: מילוש בואישיץ' 7, סטפן צ'יריץ' 5, רועי עמרם 3, צח מלול 3, לוקה דאצ'ביץ' 3, יובל שמש 3, גידי שירי 1.

ביום שישי הבא (14:00, 30/11) מצפה למ.כ. באר שבע קרב תחתית נוסף בו היא תוכל לשפר עוד יותר את עמדותיה בתחתית – נגד הפועל רמת גן לה נקודה אחת פחות מבאר שבע אך עם משחק חסר.